אב טיפוס רפואי - הוכחת היתכנות טכנולוגית למוצר רפואי

אב טיפוס רפואי – בין על-יבש לבין על-רטוב

 אב טיפוס של מוצר הוא השלב האחרון לפני תחילת ייצור סדרתי שלו. כאשר מדובר במוצר המיועד לתחום הרפואה, יש חשיבות עליונה, מכרעת, לא רק להיתכנות כלכלית של המוצר אלא להיתכנות טכנולוגית שלו. מה שנראה יפה על דף השרטוט בכלל ועל צג המחשב, לאחר המידול הממוחשבת שלו בפרט אמור לעבוד בשטח. אב טיפוס רפואי הוא, בעצם, מוצר רפואי

האחריות  המוטלת עלינו, בחברת גיזמו, היא רבה וכבדה במיוחד, מאחר שהאב טיפוס הרפואי שאנחנו מתכננים ומייצרים הוא, בעצם, המוצר עצמו ולא רק הדמיית מחשב שלו. לאחר הצגתו ליזמים או לדורשי המוצר האחרים על המודל להמחיש ולהוכיח היתכנות טכנולוגית שלו, הכוללת פעילות תקינה וסדירה של מערכותיו המכניות והחשמליות.

הדרישה העולה מהשטח:

יותר מאשר בתחומים אחרים, ודאי חשובים כשלעצמם, בתחום הרפואה יצירת אב טיפוס רפואי אמורה להיות השלב האחרון במתן מענה מקיף לצורך ממשי העולה מהשטח. מוצרים רפואיים נדרשים לעמוד בתווי תקן ואיכות מחמירים במיוחד מאחר שעל פי הגדרתם ועל פי ייעודם מדובר במכשירים מצילי חיים.

שימוש בטכנולוגיות חדשניות מאפשר לנו ליצור אב טיפוס רפואי באמצעות הדפסה בתלת מימד המאפשרת יצירה ללא הגבלה גיאומטרית של כל חלק מרכיבי האב טיפוס. למידע, לייעוץ ולפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו ותיענו כלקוחות רצויים ומוערכים לכל דבר.

חשיבות האב טיפוס וכדאיות ייצורו בחברתנו:

כאשר יימצא בידיכם אב טיפוס רפואי תוכלו להציגו בפני משקיעים פוטנציאליים ושאר בעלי עניין באופן שייתר כל צורך בהסבר ובשכנוע. המוצר ידבר בעד עצמו. חשוב לציין ולהדגיש, כי אנחנו, בחברה, ערוכים לספק לא רק את תשריט האב טיפוס אלא את מידולו הממוחשב וייצורו במעבדת מודלים ייחודית ומתקדמת, שבה נעשים כל התהליכים הנדרשים לצורף יצירת האב טיפוס כמוצר לכל דבר.

בחברתנו תוכלו לקבל את מכלול השירותים הנדרשים ליצירת אב טיפוס רפואי, לרבות, בדיקת היתכנות, על ידי מהנדסי החברה ושאר אנשי המקצוע הייעודיים שלה.