פיתוח אלפיקציות חינוכיות ובטיוחיות להורים ותינוקות

פיתוח אפליקציות חדשות שעוזרות להורים, הופכות את חייהם לנוחים ובטוחים יותר

בתקופתנו העשירה כל כך בהתפתחויות טכנולוגיות וחדשנות, גם עולמות הפנאי עברו מהפכה משמעותית של קידמה. כך למשל, רק עד לפני כשני עשורים, צפייה בטלוויזיה הייתה מרכז הבידור וההעשרה משמעותי עבור ילדים קטנים. כיום, בזמנים המאפשרים לאחוז ביד אחת בעולמות מגוונים של תוכן, הולכים ותופסים פיתוחי אפליקציות לילדים ואפילו לפעוטות- את מקומה המסורתי של הטלוויזיה בחייהם.

הנגשתן של אפליקציות לילדים קטנים, מאפשרת להוריהם לספק עבורם - עולם עשיר ובעיקר זמין יותר של חינוך ופנאי. אפליקציות שפותחו והותאמו במיוחד לבני הגיל הרך, מאפשרות להם ליהנות מחוויות אינטראקטיביות של משחק ולמידה, בכל עת ובכל מקום. 

3 אפליקציות פנאי ולמידה שפותחו במיוחד לילדים ותינוקות:

  • אפליקציית שירי הטלוויזיה החינוכית: אפליקציה זו מאפשרת לילדים קטנים ליהנות מרצועת שירים אהובה, מתוך תכניות נוסטלגיות מוכרות כמו "רכבת ההפתעות" או סדרת הקאלט לילדים "פרפר נחמד". היא פועלת בערוץ ה-YouTube של הטלוויזיה החינוכית והיא מאפשרת האזנה לשירי ילדים לפי נושאים באמצעות ממשק פשוט וידידותי.
  • אפליקציית "חיות בתמונות": אפליקציה זו יכולה לספק לילדים קטנים וגם לפעוטות חוויה משולבת של למידה והנאה. בזכות למעלה מ-100 תמונות שונות של חיות מרחבי העולם, שאליהן מצורפים קטעי הקולות שהן משמיעות - הילדים לומדים להכיר את עולם החי בצורה משעשעת במיוחד.
  • אפליקציית לוח הכפל: אפליקציה המעוצבת באופן ססגוני ומזמין במיוחד עבור ילדים קטנים, שמטרתו הוא לסייע להם ללמוד בצורה מהנה את לוח הכפל.

פרט לאפליקציות המספקות חוויות למידה והנאה לילדים קטנים ולפעוטות, ישנן אפליקציות שמטרתן היא לשמור על ביטחונם האישי ואף להציל את חייהם.

Mobikeys Parents

אפליקציית  Mobikeys Parents מאפשרת להורים להיות במעקב שוטף אחר ילדיהם ובזמן אמת. היא מציגה את נתוני מיקומו המדויקים של הילד באמצעות מפה אינטראקטיבית, אשר יודעת גם להתריע למשל - האם עלה על אוטובוס לבית הספר, תוך כמה זמן אמורה להימשך הנסיעה ועוד...

Don't forget your baby

אפליקציית Don't Forget Your baby פועלת באמצעות טכנולוגיית ה- BlueTooth והיא מתאימה לשימוש ברכבים בהם היא קיימת. האפליקציה נכנסת לפעולה, כאשר היא מזהה שיש ניתוק בינה לבין מערכת ה-Bluetooth ברכב. באותו רגע, היא משמיעה התראה באנגלית שאומרת: "Don't Forget Your Baby".

לב ליבה של פעילותנו ב- גיזמו הנדסה היא לסייע ליזמים פרטיים, לחברות  הוא פיתוח מוצרים חדשים ואפליקציות חדשות.

יש לכם רעיון לאפליקציה חדשה? מזמינים אתכם לפגישת היכרות עם צוות המומחים שלנו.