אפליקציית הבית החכם

ההתפתחות הטכנולוגית, אשר עוד הולכת ומתעצמת מדי יום בתחום האפליקציות- הביאה עמה בשורות של ממש לכול בעלי הסמארטפונים באשר הם. החל מאפליקציות שעוזרות בארגונם של מטלות יום יומיות כדוגמתClickme שזו אפליקציית ארגון ידידותית במיוחד למשתמש המאפשרת ניהול תזכורת על פי מרווחי זמן קבועים ועד לאפליקציה השימושית ובאמת אחת היעילות שיש, אפליקציית ה-waze שבאמצעותה ניתן להתמצות בדרכים תוך בחירת המסלול האופטימאלי לנסיעה.

בזכות היצירתיות והחשיבה הרבה מחוץ לקופסא המלווה את יצירתן של אפליקציות שונות, ביכולתנו כיום אף לחיות את חיי הבית האישיים בצורה מתקדמת במיוחד.

אפליקציית הבית החכם היא אולי אחת ההתפתחויות המשמעותיות ביותר שיש לעולם האפליקציות כיום להציע אשר באמצעותה ניתן בין היתר:

  • לנהל ולשלוט על הבית מרחוק.
  • לבצע ניטור באמצעות חיישני תנועה, טמפרטורה, לחות ואור.
  • לצפות במה שקורה בבית בזמן אמת דרך הסמארטפון.
  • לבנות תרחישים ולקבל התראות 7\24.
  • להפעיל אזעקה ומערכות שמע.

מה שהופך את השימוש באפליקציית הבית חכם לייחודי במינו הוא האלחוטיות. השליטה בלחיצת מגע בסמארטפון במערכות השונות בבית- תאורה, מכשירים חשמליים כמו מזגן ובמקרים מסוימים אפילו שליטה על פתיחה וסגירה של ברזי מים תוך יכולת של ניצול חסכוני הופכת את אפליקציית הבית החכם לפורצת דרך.

בישראל, החברה הראשונה אשר השיקה את אפליקציית הבית החכם היא חברת התקשורת הגדולה של בזק ולה הם קראו Bhome. אחריה, כמו בכול תחום גדול אחר קמו מתחרים שונים המציעים אף הם את פתרון הבית החכם. חברות כמו switchpoint, smartom וחנויות חשמל ואלקטרוניקה עצמאיות כמו טכטיקה נמצאות גם הן במרוץ השוק ההולך ומתהווה של הבית החכם.

בעולם, ישנן חברות שונות כמו friendly technologies, Smarthome ואת ענקית הטכנולוגיה ועולם החיפוש באינטרנט Google, המציעות גם הן את שירות האפליקציה של הבית החכם.

לצד הפיתוח של אפליקציית הבית החכם ולצדם ובעטיים של פיתוחי אפליקציה וטכנולוגיה חדשים ומתקדמים, קמו חברות שונות ששמו להן כמטרה לכוון, ללוות ולהוביל את לקוחותיהם הייחודיים בתחום הטכנולוגיה.

חברת גיזמו הנדסה המומחית בתכנון, פיתוח וייצור מוצרים יכולה לספק לכם את ההכוונה על בסיס ידע מקצועי גרידא בדרך לפיתוח רעיון למוצר חדש שלכם ולהתנהלות יעילה ואפקטיבית בעולם המתרחב ותופס תאוצה של הטכנולוגיה.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לתיאום פגישה מקצועית עם אחד המומחים שלנו.