מוצרים שגייסו השקעות באתר גיוס המונים כמו kickstarter

Therma: ה-Therma היא דוגמה לפרויקט Kickstarter מקורי במיוחד, של תרמוס העשוי כולו ממתכת טיטניום טהורה. מדובר במיכל בעל עיצוב מוצר אסתטי וארגונומי , שהוא אנטי בקטריאלי, דוחה חלודה,  ובעל עמידות חומרית חזקה במיוחד שלא מאפשרת למשקאות לדלוף ממנו. מתכת הטיטניום הטהורה ממנו עשוי התרמוס בעל עיצוב המוצר הייחודי היא כזו שנעשה בה שימוש גם במוצרים רפואיים. בקמפיין שעלה באתר Kickstarter, הצליח התרמוס לגרוף תמיכה של קצת למעלה מ-90,000 דולר, כאשר היעד המקורי היה 15,543 דולרים (מדובר בעמידה  של כמעט 600 אחוזים מעל היעד שהוצב בקמפיין).

 הדפסה תלת ממדית

בתמונה: מיכל התרמוס Therma, עשוי כולו ממתכת טיטניום טהורה - הנמצאת כיום בשימוש בתעשייה הרפואית (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

Universal Lens Cap: ה-Universal Lens Cap הוא מכסה אוניברסאלי לעדשות מצלמה בעל עיצוב מוצר שניכרת בו תשומת לב רבה להנדסת אנוש - המסוגל למתאים לכול סוגי העדשות הקיימות במצלמות מסוג של DSLR (Digital Single Lens Reflex). מדובר בפתרון הנדסי של מוצר אפקטיבי ורלוונטי במיוחד לצלמים מקצועיים המשתמשים בסוגים שונים של עדשות. הקמפיין שהועלה לאתרKickstarter  עתיד להסתיים באמצע חודש ינואר והצליח עד כה, לגרוף תמיכה מ- 1029 תומכים בסך של 56,961 דולר כאשר היעד המקורי היה 2500 דולרים (עד כה, מדובר בעמידה ביעד של למעלה מ -2200% מהיעד המקורי של הקמפיין).

 עיצוב תעשייתי

בתמונה:Universal Lens Cap, מכסה העדשות האוניברסאלי המתאים לכול סוגי העדשות של מצלמות ה-DSLR.

VASO- Aroma Diffuser: VASO- Aroma Diffuser הוא מפיץ ריחות ארומאטיים. בזכות פיתוח מוצר ארגונומי, ה-VASO Aroma Diffuser מצליח ביצירת תחושת הרגעות על ידי השמעת צלילים נעימים מן הטבע. מדובר בפיתוח טכנולוגי חכם של מוצר , המסוגל לפעול בצורה מתוכנתת בהפצת ריחות, צלילים והפקתה של תאורה בהתאם להעדפות אישיות. ה-VASO- Aroma Diffuser מספק אווירה נעימה ומרגיעה לכל חלל ובכול זמן . הקמפיין שהועלה לאתר Kickstarter ושעתיד להסתיים בסוף השנה- הצליח לגרוף עד כה סכום כולל של למעלה מ-30,000 דולר, כאשר היעד שהוצב היה 3000 דולרים ( מדובר בעמידה של למעלה מ-1000% מעבר ליעד המקורי שהוצב עם תחילת הקמפיין).

 עיצוב פטנט חדש.

בתמונה: מפיץ הריחות הארומאטיים החכם, VASO , מייצר תחושת הרגעות ואווירה הניתנים לתכנון מראש (מתוך קמפיין האתר Kickstarter).