חברת גיזמו מעסיקה מעצבים ומהנדסים העובדים יחדיו על הנדסה עם עיצוב מוצרים


כאשר מפתחים מוצר חדש, חשוב לשים לב לשני דברים: הנדסה של המוצר והעיצוב שלו. בהנדסה של המוצר הכוונה לתכנון המוצר תוך התייחסות להיבטים הטכניים שלו, לחומר הגלם שיידרשו לייצרו, לטיב ואיכות המוצר, לתקני האיכות והתקן שעל פיהם יש לייצר את המוצר, לפונקציות הקיימות בו ולשימושים אותם הוא מבצע, לעלות המוצר ועוד.

כאשר מדברים על עיצוב מוצר הכוונה לאריזה החיצונית של המוצר. זהו כרטיס הביקור של המוצר וכדי למשוך לקוחות רבים ככל האפשר יש לוודא שהעיצוב של המוצר מספיק אטרקטיבי ומושך. 

שילוב של הנדסה ועיצוב הוא המפתח לקבלתו של מוצר איכותי. כאשר מעצבים מוצר יש להתחשב בהיבטים הטכניים ובחלקים המרכיבים את המוצרף ומנגד כאשר מפתחים את המוצר מבחינה הנדסית יש להביא בחשבון כיצד החלקים והרכיבים האלקטרונים השונים המרכיבים את המוצר משתלבים עם עיצובו של המוצר.

בחברת גיזמו , חברה ל פיתוח פטנטים , תכן מערכות מכניות, פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, תמצאו מעצבים ומהנדסים שעובדים יחד על הנדסה עם עיצוב מוצרים . בחברה פועלים שני מהנדסי מכונות בוגרי הטכניון, מעצב תעשייתי ומהנדס אלקטרוניקה אשר משתפים פעולה בינהם כדי להגיע למוצר העונה על דרישות הלקוח, אך גם מתאים לדרישות הטכנולוגיות הקיימות בשוק.

באמצעות עבודת הצוות בין המהנדסים למעצבים, מתקבל כר פורה של רעיונות שמוביל למציאת פתרונות לכל בעיה שעשויה להתעורר עם פיתוחו של מוצר וכן לפיתוחו של המוצר בצורה האיכותית ביותר. סיעור מוחות נחשב מאז ומעולם כדרך הזהב ליצירתיות, ולכן גם כאן בחברת גיזמו, המשלבים עבודה בים מהנדסים ומעצבים, היצירתיות עובדת.