איך התפתח תחום האפליקציות בעולם

לפני שמתייחסים להתפתחותו של תחום האפליקציות צריך להבין תחילה מאין בכלל נבעה התפתחות זו.

תקשורת ניידת - ובכללה מכשירים סלולאריים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו ברמה כזו שאנו מרגישים לא בנוח ללא המכשירים הללו. בעבר, הפונקציות הפופולאריות ביותר של מכשירים ניידים היו שיחות ושליחת הודעות טקסט. עם התפתחות הטכנולוגיה, הסמארטפונים הפכו להיות מכשירים מולטי-פונקציונאליים שמאפשרים לא רק לתקשר אלא גם עוזרים ללמוד, להרוויח כסף ופשוט ליהנות. ההתפתחות הטכנולוגית אפשרה את פיתוח האפליקציות במכשירים הניידים.

התפתחות אפליקציות במכשירים ניידים החלה בסוף המאה העשרים. לרוב, היה מדובר באפליקציות של משחקי ארקיד קטנים, עורכי צלצולים, מחשבונים, לוחות שנה. עם תחילת המילניום במאה העשרים ואחת, הייתה עלייה משמעותית בשוק האפליקציות עם פיתוחם של המכשירים החכמים. החלו להתפתח מערכות הפעלה למכשירים חכמים (תוכנת ווינדוס לנייד, סימביאן, אנדרואיד ותוכנת אי.או.אס במכשירי אפל לדוגמא).

עם התפתחות השוק והמערכות המתקדמות במכשירים החכמים, יזמים ניסו לייצר אטרקטיביות באמצעות הצגת עוד ועוד אפליקציות חדשות. עם הזמן, יזמים הבינו כי האיכות חשובה לא פחות מהרעיונות לאפליקציות החדשות. המסקנה הייתה כי פיתוחים במכשיר הנייד צריכים להיות קלים ולהפוך אינטואיטיביים. חברות החלו לגבש תהליכי פיתוח לאפליקציות כך שמשתמשים יוכלו להשתמש  בהן בהתאם לסוגי המכשירים החכמים שברשותם.

כיום, יש מיליוני אפליקציות בתחומים שונים ומגוונים. הסיבה לכך היא שמשתמשים במכשירים חכמים רוצים יותר בחירה, יותר הזדמנויות ויותר פונקציונאליות. בעקבות הצורך ההולך וגובר של המשתמשים, המפתחים מעוניינים לספק ערך מוסף באמצעות פיתוח ניהול נוח אך מתקדם של אפליקציות.

בנוסף, המפתחים רוצים את החופש לפתח אפליקציות ללא מגבלות מצד המשתמשים מה שמביא הרבה חדשנות ויצירתיות באפליקציות שונות ( דוגמת SIRI, למשל ). התפתחותם של אפליקציות הביאה לשינוי משמעותי לאופן שבו אנו חיים. החל מהצורך שלנו לזכור דברים ועד לצורך שלנו לדעת איך להגיע למקומות ולהתנהל בצורה מאורגנת בנוגע למטלות יום יומיות.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", המספקת שירותי פיתוח מתקדמים - רוצים להמשיך ולהוביל יחד איתכם את עולם האפליקציות מתוך רצון אמיתי ליצור עתיד נוח, ישים ומועיל ולחולל שינוי משמעותי בחיי כולנו !

חושבים על רעיון ייחודי למוצר המבוסס אפליקציה ?  אנו מזמינים אתכם לממש אותו איתנו !