יתרונות זיווד אלומיניום לרכיבים אלקטרוניים ולרכיבים מכאניים

זיווד אלומיניום הוא אחד מבין סוגי הזיוודים שחברת גיזמו מספקת ללקוחותיה. השירותים המקצועיים המגוונים שחברת ההנדסה שלנו מספקת כוללים תכנון ופיתוח המוצר המבוקש, בנייה מהירה של אב טיפוס שלו וייצור סדרתי שלו – בסדרות קטנות או גדולות.

יכולות ייצור איכותי ומהיר מוכחות מאפשרות לנו לתת מענה מושלם למי מכם שמעוניינים בקבלת זיווד אלומיניום, שאותו מייצרים באמצעות כרסום ועיבוד שבבי. זיווד אלומיניום נדרש ומתאים הן לרכיבים אלקטרוניים והן לרכיבים מכאניים.

הקשר עם מזמיני העבודה מאפשר להם להיווכח בשלבי הפיתוח השונים שלו באמצעות מודל הנדסי ממוחשב בתלת מימד, בטרם תחילת ביצוע בניית האב טיפוס שלו.

יתרונות זיווד אלומיניום:

אלומיניום מהווה חומר חלופי מעולה לפלדה, בין השאר בשל היותו קל, עמיד בפני קורוזיה, מבודד מעולה ועוד. היא קלה ונוחה לעיבוד. אף שבמקורו הוא אינו חזק, ניתן לחזק אותו באמצעות עיבודו בשיטות שונות.

כאשר פונים לחברה המסוגלת לספק את השירות המבוקש תחת קורת גג אחת ובכך חוסכת זמן ועלויות מקבלים את המוצר המבוקש בתוך זמן קצר. ההבנה של הצוות הרב-מקצועי בתחומי ההנדסה ועיצוב המוצר בתחום הזיווד מאפשר לנו לתת מענה ייעודי מלא.

השיטות והכלים ליצירת מארזים בחדר עבודה מיוחד המיועד לבניית מודלים מאפשר לייצור דגם ראשוני שמוצג למזמיני המוצר. לאחר קבלת אישור החברה נכנסת לתהליך הייצור הנעשה במתחם שלה ומייתר את הצורך של המזמינים להסתייע בקבלני משנה. הזיווד המבוקש יינתן במארז שמעוצב על ידי מעצב תעשייתי מומחה.

הלקוח כמשאב וכנכס:

בשל רגישותם של הרכיבים הארוזים במארז אתם ודאי לא לוקחים סיכון ולא מהמרים, לכן יש חשיבות מכרעת לבחירת החברה שתבצע עבורכם את הזיווד המבוקש.  חברת גיזמו רואה בלקוחותיה נדבך מרכזי בליבת העסק, חלק בלתי נפרד ממשאביה ומנכסיה. כל לקוח מטופל כאילו היה הלקוח הראשון, היחיד והבלעדי. אתם מוזמנים ליהנות מהשירות המקצועי חסר הפשרות שלנו.