ייצור אבי טיפוס למוצרים חדשים - עלויות ייצור אב טיפוס ופירוט התהליך

עם חברה מקצועית המתמחה בפיתוח מוצרים והכנת אב טיפוס תוכלו סופסוף לממש את החלום שלכם ולהפכו למציאות ממשית. חברת אב טיפוס מקצועית תסייע לכם בהליך הפיתוח של מוצר חדש באיכות גבוהה ובעלות ייצור נוחה יחסית בעזרת היכרות מעמיקה עם מגוון טכנולוגיות ייצור, מתן פתרונות יצירתיים ושליטה ברמה גבוהה.

תכנון מוצר- הליך פיתוח אב טיפוס

תהליך הפיתוח של מוצרים בתעשייה הוא ארוך ומורכב ועל מנת לצלוח אותו חשוב להקפיד על כמה אבני דרך חשובות לקבלת מוצר מוגמר איכותי ללא התעלמות משום שיקול הנדסי ומבלי לפגוע באיכות המוצר. בבסיס תהליך הפיתוח של מוצר חדש ניצבת אבן בניין מרכזית הכרוכה בביצוע סקר שוק מקיף. בשלב זה חשוב לבצע ניתוח מאקרו כלכלי של פוטנציאל השוק ולהבין את צרכיו. ברמה ההנדסית יש לסקור באופן יסודי את מגוון הפתרונות הרלוונטיים המוצעים בשוק.

שלב החשיבה העקרונית

המונחים- SOR/SOW משמשים להגדרת מפרט הדרישות של המוצר או המערכת. פירוט מעמיק ורחב יותר של הגדרות המוצר במסמך הדרישות תייעל את המשך הפיתוח ויישום השלבים הבאים במסגרתו. בשלב הבא יש להפעיל חשיבה עקרונית המתבצעת על ידי מהנדסי המוצר וכוללת את הגדרתם של עקרונות הפעולה הבסיסיים של המוצר ויישומם מבחינה הנדסית על ידי חישובים ואנליזות מסוימות. בנקודה זו יש לקבוע את תצורת הרכיבים המרכזיים במערכת והאינטגרציה ביניהם. לאחר מכן נחליט בנוגע לשילוב רכיבי מדף בתוכן.

בחינת הקונספט

משהושלם שלב החשיבה הראשוני נעבור לבחינת הקונספט הנבחר בהשוואה למסמך דרישות המוצר. אנו ממליצים לבחון זאת בפורום רחב הכולל מתכננים ומהנדסים. לאחר מכן יש לבצע תכנון מפורט לכל רכיבי המוצר ולספק פיתרון לקונפליקטים במוצר ולוודא שאפשר לייצר את חלקיו דרך החשבות באיכות הדרושה ובעלויות העתידיות של המוצר.