פיתוח מוצרים חדשים - עליות ותהליכים

עלה לכם בראש רעיון מבריק, למוצר חדש שעדיין לא נראה בשוק. הרעיון מקורי, מעניין, ולפחות ממבט ראשון, נראה שהוא אפשרי בהחלט ליישום. אתם מחליטים שהפעם, לא תשכחו את הרעיון המבריק הזה, אלא תפתחו אותו, ותייצרו אותו בפועל. יש לכם פטנט חדש! אבל כמה עולה לפתח אותו?

כמה עולה לפתח מוצר חדש?

עלות הפיתוח של מוצר חדש תלויה בפרמטרים רבים מאד. לפני שנוכל לענות על שאלת העלות, יש להכיר את תהליך הפיתוח של מוצר חדש. על מנת לפתח מוצר, יש צורך בצוות של אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחומי הפיתוח השונים. בחברת גיזמו מייקר תוכלו למצוא את כל אנשי המקצוע הללו. שלב הפיתוח של המוצר דורש עבודה על ידי צוות מקצועי אשר כולל מהנדסים מתחומים שונים, בהתאם לסוג המוצר, כמו מהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי מכונות, מהנדסי תוכנה וכן הלאה. העלות הממוצעת לשעת פיתוח עומדת על כ-80$ לשעה. משך הפיתוח תלוי, כמובן, בסוג המוצר ובמורכבות שלו. כך שלפני שתתחילו לפתח מוצר חדש, חשבו מהי העלות המשוערת של הפיתוח, ובדקו האם אתם יכולים לממן את העלות הזו, והאם היא בכלל משתלמת.

מפיתוח לייצור

מלבד עלויות הפיתוח עצמו, חשוב לזכור כי עד השלב שבו המוצר מוכן, ארוז ומשווק לקהל הרחב, יש לעבור שלבים נוספים. ראשית, לאחר הפיתוח הבסיסי של המוצר, יש להעביר אותו למחלקה של עיצוב תעשייתי, שם יעצבו את המראה החיצוני של המוצר, כך שייראה טוב וגם יהיה נוח לשימוש. העלות הממוצעת של עיצוב המוצר עומדת על כ-50$ לשעה. לאחר שהמוצר מוכן, יש צורך בייצור של הכמות הראשונה מן המוצר. הדבר כרוך בבדיקה של ספקים, בבירור עלויות של החלקים והחומרים השונים הנדרשים לייצור, הקמה של פסי ייצור וגם בקרת איכות. לרוב, במטרה להוזיל עלויות, מבצעים את הייצור עצמו בסין – מה שדורש היכרות עם השוק הסיני ועבודה מעבר לים. כך שגם אחרי שהפיתוח הושלם לגמרי, עדיין תצטרכו לשאת בעלות של חומרי הגלם ורכיבי המוצר, ואם אינכם מעוניינים לבצע את עבודות המחקר והבדיקה בעצמכם – תצטרכו להיפרד מעוד כ-50$ לשעה עבור הליווי של תהליך הייצור.

חשוב לזכור שישנן קרנות מימון שונות אשר מאפשרות מימון של פרויקטים מסוג זה. בנוסף, אם המוצר אכן יעיל, שימושי, מיוחד או מפתיע – סביר להניח שהמאמץ, הטכני והכלכלי, ישתלם בסופו של דבר, וההוצאה תכסה את עצמה במהירות.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ לבירור עלויות הפיתוח של המוצר שלכם.