יתרונות של מעורבות של מעצב תעשייתי בפיתוח מוצר

העסקים של היום נמצאים במצב שדומה ל"מלחמה". מתחרים מכל קצוות העולם מיישמים אסטרטגיות שמטרתן - השגת יתרון עליכם, הם מתכננים תכניות שבזכותן הם יצליחו לקבל נתח מעוגת השוק שלכם. אולם, זה הוא אופיו של עולם העסקים - וזה מה שכל מי שנמצא בו, לרוב, עושה. אנחנו מונעים מן הדחף לעשות רווח.

השוק מעולם לא היה תחרותי כל כך. עלייתן של תעשיות ייצור אפקטיביות באסיה, הגדירה מחדש את חוקי המשחק בכול הנוגע לתחום הייצור. תעשיות אלה על יעילותן, המשמעת העצמית הגבוה שלהן ויצירת תהליכי עבודה מאורגנים ועלויות ייצור יחסית נמוכות, יצרו גם תחרות כמעט בלתי אפשרית אל מול יצרנים מחוץ לאסיה.

מסיבה זו, הרבה מאד חברות עסקיות כיום העבירו ומוסיפות להעביר את עסקיהן למזרח הרחוק במטרה ליהנות מיתרונות היעילות והאפקטיביות של תעשיות הייצור שם. במצב זה, כאשר יש שתי מתחרים או יותר על מוצר מסוים, המייצרים באותו מפעל, עם  תהליכי עבודה ומיכון זהים - מדוע יהיה מתחרה אחד שיצליח למכור יותר מכל השאר?

התשובה היא:עיצוב תעשייתי נכון ! כאן נכנסת לתמונה חשיבותו של מעצב תעשייתי, כחלק אינטגראלי לתהליך ייצור המוצר שלכם.

עיצוב טוב יוצר הבחנה ברורה ומעניק ערך מוסף למוצר שלכם על פני המתחרים.  התענוג, הסיפוק או ההגשמה שהצרכן יפיק מן המוצר שלכם - יהיו תלויים באותו ערך מוסף שיתקיים בו בזכות עיצובו הייחודי, שעליו כאמור, אמון המעצב התעשייתי.

בעצם מהותו, למוצר צריכה להיות הכוונה - למלא אחר מאווייו של הלקוח הסופי הרוכש ומשתמש בו. ככל שעבודתו של המעצב התעשייתי תצליח ליצור את הכוונה הנ"ל כלפי הלקוח, כך העסק שלכם יצליח יותר וייהנה מרווחיות.

עיצוב תעשייתי מוצלח הופך מוצרים לשימושיים יותר, יוצר חוויית וממשק משתמש טובים יותר תוך כדי הבנת צרכי המשתמש, ובזכות זאת גם מבדל מוצרים מן המתחרים בשוק בזכות עיצוב ייחודי המעניק ערך מוסף שאין באף מוצר אחר, הדומה להם.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מאמינים באנשים עם רעיונות גדולים ולשם כך מעמידים לרשותכם צוות הנדסי מנצח שילווה אתכם עד להגשמתם!

פנו אלינו לייעוץ ותיאום פגישה מקצועית !