אבני הדרך להמשך פיתוח, ייצור ומכירה של המוצר שלי

כאשר מגיע יזם או יוצר, וממציא מוצר חדש, הוא עובר תהליכים רבים לפיתוח של המוצר: תכנון, בדיקה של המוצר, עיצוב תעשייתי וכמובן ייצור של אב טיפוס למוצר. גם לאחר היצירה של אב טיפוס ראשוני, המוצר עובר תהליכים נוספים, כמו טיפול בתקלות שמתגלות, שיפורים, תוספות ושדרוגים. רק בסופו של התהליך מייצרים אב טיפוס מוצלח, אשר מהווה את הבסיס המעשי למוצר הסופי. ומה קורה עכשיו?

מה בא אחרי אב טיפוס מוצלח?

לאחר שהצלחנו לייצר אב טיפוס מוצלח, כלומר לאחר שכבר יש בידינו מוצר יעיל ושימושי, שניתן להשתמש בו בפועל, מגיעים שלבי ההכנה לייצור ההמוני של המוצר. חברת גיזמו מייקר מלווה אתכם בכל שלבי התהליך, עד לייצור של אב הטיפוס וגם בכל השלבים שלאחריו. הייצור ההמוני הוא המטרה של התהליך כולו: לייצר את המוצר ולשווק אותו לקהל הרחב. אך עד שהמוצר ייוצר בכמויות גדולות, ישנם שלבי הכנה שונים שאותם יש לעבור, לדוגמא:

מציאת משקיעים

הייצור ההמוני דורש משאבים כלכליים רבים. ייתכן שכבר הצלחתם לגייס את הסכומים הנדרשים עוד לפני שהפיתוח של המוצר הסתיים, בעזרת משקיעים מתאימים או בעזרת אתרים למימון המונים. אך אם עדיין לא השגתם את הסכומים המתאימים, זה הזמן למצוא משקיעים: להציג בפניהם את אב הטיפוס המוגמר, ולשכנע אותם להיות שותפים בייצור ובשיווק של המוצר שלכם.

מציאת מפעלים רלוונטיים

על מנת לייצר את המוצר, יש לבחור במפעלים המתאימים, אשר ייצרו את המוצר בצורה מקצועית, בצורה יעילה ובאופן מהיר. המפעלים הללו יכולים להיות בארץ, אך במרבית המקרים ניתן למצוא מפעלים זולים יותר בחו"ל, בעיקר בסין או במדינות אחרות במזרח הרחוק. חשוב למצוא את המפעלים שיעניקו לכם את השירות המשתלם ביותר – כמובן מבלי לפגוע באיכות המוצר – על מנת שתוכלו למכור את המוצר במחיר סביר.

שיווק

עוד לפני הייצור, יש לשווק את המוצר ולפרסם אותו לקהל הרחב. זאת, על מנת שמיד לאחר הייצור, תוכלו להתחיל במכירה, ולכסות את עלויות הייצור – וגם להרוויח את הנתח שלכם. מומלץ להיעזר ביועצי שיווק, על מנת לפרסם את המוצר בקרב הקהלים הנכונים ובמדיה המתאימה.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בה תוכלו להתחיל בפיתוח המוצר שלכם.