תחומי התמקצעות של משרדי עורכי הפטנטים

משרד עורכי פטנטים הוא אחד המקומות החשובים שבהם יש לעבור כאשר מפתחים המצאה חדשה ומיוחדת. רישום פטנט באופן חוקי מאפשר לממציא לשמור על זכויות היוצרים שלו על המוצר, ולהגן על עצמו מפני זיופים, חיקויים וכדומה. במשרד עורכי פטנטים עובדים אנשי מקצוע בעלי התמחויות שונות. הם עוסקים בתחומים השונים של רישום פטנט והגנה על פטנט. חברת גיזמו מייקר מגישה לכם על מידע על צורת עבודה מול משרד עורכי פטנטים ורישום פטנטים בתחומים שונים.

תחומי התמקצעות אפשריים

במשרדי עורכי פטנטים נמצאים אנשי מקצוע אשר מתמחים, ראשית כל, בהגשת בקשות לפטנטים וברישום פטנטים. אנשי מקצוע אלו יודעים כיצד לנסח את הבקשה לפטנט בצורה הטובה והמקצועית ביותר, על מנת שהפטנט אכן יתקבל. במשרדי עורכי פטנטים נמצאים אנשים אשר מגישים בקשות לפטנטים הן בארץ, והן בחוץ לארץ – באירופה ובארצות הברית בעיקר. עורכי פטנטים רבים מתמחים לא רק בהגשת הבקשה לפטנט, אלא גם בטיפול בהתנגדות לפטנט, בהגנה על פטנטים ובמקרים של הפרת פטנט – כלומר שימוש לא חוקי בזכויותיו של בעל הפטנט.

תחומי התמקצעות לרישום פטנטים

מטבע הדברים, פטנטים מגיעים מעשרות תחומים שונים בחיים – הנדסת מכונות, מכשור רפואי, פיתוח תרופות, פיתוח תוכנה, פיזיקה, אופטיקה, כלי בית, משחקי ילדים, טיפול בבעלי חיים ועוד תחומים רבים. עורכי פטנטים הם בדרך כלל בעלי תואר בתחום כלשהו, שבו הם עוסקים בעיקר. כך, הם יכולים להגיש בקשות לפטנטים אשר קרובים לתחום העיסוק והידע שלהם, ולנסח את הבקשות בצורה מקצועית לא רק מבחינה חוקית, אלא גם מבחינה מקצועית ופרקטית.

קניין רוחני

מלבד רישום הפטנטים, משרדי עורכי פטנטים מתמקצעים גם בתחומים של ניהול אסטרטגיה לחברות שונות, כולל חברות סטארט אפ, ובנושאים של קניין רוחני של חברות. תחום זה כולל גם נושאים כמו סימני מסחר, זכויות יוצרים, דיני מדגמים, סודות מסחריים ועוד תחומים רבים, אשר שייכים לקניין הרוחני של יחיד או של חברה. עורכי פטנטים מקצועיים מסייעים לחברות לנהל את המדיניות שלהם בנושא הקניין הרוחני, ולאפשר להן להגן על עצמן מפני שימוש בקניין הרוחני שלהן בצורה שאינה חוקית.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, שבה תוכלו להתחיל לפתח את ההמצאה שלכם ולהפוך אותה למוצר.