סיפורי הצלחה שצמחו בגיזמו מייקר

אנו מאוד שמחים להיות שותפים לסיפורי הצלחות של לקוחותינו. הנה כמה דוגמאות להצלחות של הפרויקט שעברו תהליך פיתוח הנדסי בחברת גיזמו מייקר:

מושב בטיחות לרכב - mifold

 photo ade14099-9a91-4d36-838f-a84b9d04fd82_zps6mwqq44s.jpg

תהליך הפיתוח למוצר פשוט וגאוני, שהביא לגיוסם של 2,500,000 דולר באתר גיוס המונים והתחיל מהפכה בעולם כיסאות בטיחות לילדים ברכב. וזאת בזכות זיהוי נכון של בעיה הקיימת בשוק המוצרים הדומים, מתן פתרון תוך כדי הבנת הצורך האמיתי של הלקוח הפוטנציאלי, תכנון הנדסי נכון, עיצוב ממיס לבבות, תכנון וניהול נכונים של פרה-קמפיין וקמפיין באתר גיוס המונים אינדיגוגו, וייצורו המוני של המוצר.

כל מי שיש לו ילדים, מכיר את הבעייתיות של ההסעה שלהם ברכב: ילדים מגיל שנתים ועד 8 לפחות, זקוקים למושב בטיחות מתאים ברכב שתפקידם – לגביה את הילד לגובה של חגורת בטיחות, על מנת שיוכלו לחגור את חגורת בצורה נוחה ובטוחה. אך המושבים הללו גדולים, מסורבלים, כבדים ולא נוחים. קשה להכניס מספר מושבים לרכב אחד, במיוחד אם הוא קטן, וקשה עוד יותר לנייד את המושבים מרכב לרכב.

היזם שמאחורי הפרויקט mifold ,זיהה את בעיה הזאת והחליט "להפוך את הכיוון", ובמקום לנסות להגביה את הילד לגובה של חגורת בטיחות באמצעות מושבים גדולים – להנמיך את החגורה לגובה של הילד. כך נולד הרעיון לכיסא בטיחות מיניאטורי mifold, כל כך קומפקטי שיכול להכנס לתא כפפות.

 

מערכת סינון אוויר "מורן"

מסנן אוויר למקלטים שפותח עבור חברת ירוק בעיר תעשיות מיגון. המוצר פותח בהתאם לדרישות התקן הישראלי ועבר סדרת בדיקות תאימות במעבדות שונות ובמכון התקנים.

הפרויקט החל מרעיון ליצור מסנן אוויר קומפקטי שמשלב משאבה אוטומטית ומשאבה ידנית במוצר אחד. המוצר עבר סדרת שלבי פיתוח ומידול ע"י חברת גיזמו בשיתוף עם היזם. חברת גיזמו הייתה שותפה מלאה גם להתנעת תהליך הייצור בסין, בדיקות מעבדה במכון התקנים וקבלת היתרים ותקנים מתאימים לשיווק המערכת.

הפרויקט הוא דוגמה מדהימה לתהליך פיתוח נכון שהוביל לאחד "האקזיטים" המשמעותיים בשנים האחרונות: חברת ירוק בעיר נרכשה ע"י חברת תדיראן בשנת 2015, והיא כיום מערכת סינון אוויר "מורן" היא אחת המערכות הנפוצות והמצליחות ביותר בעולם.

 

תיק סריגה מסיליקון - מרעיון למוצר שכבר נמכר ברחבי העולם

 photo k-bag3_zpsqzj5cvsq.jpg

המוצר המקסים הזה, שעבר תהליך פיתוח ועיצוב בחברת גיזמו מייקר, הוא תיק סריגה ייחודי, עשוי מסיליקון ונועד לאחסן את כלי הסריגה והתוצרים, וכמו כן לשמש כמוצר תומך בתהליך הסריגה עצמו.
היזמת שעומדת מאחורי הפרויקט, Astrid Lazadas, בעלת ומנהלת חנות אינטרנטית למוצרי סריגה, ניגשה לתהליך הפיתוח של המוצר לאחר שהתבוננה רבות על ההתנהלות של קהל היעד שלה, מה שאפשר לה לזהות את הקשיים שלהם, שלא קיים עבורם מענה ראוי, ולהגדיר בצורה מדויקת את המאפיינים של המוצר החדש. 
היא לא חיפשה להמציא את הגלגל, להפך, היא חיפשה לזהות את הצורך ולתת לו מענה שישתלב בצורה מושלמת בתוך הפעילות היום-יומית של קהל לקוחותיה.

לפני הקפיצה למים ותחילת תהליך הפיתוח היא ערכה מחקר שוק, לצורך זיהוי מוצרים דומים שקיימים. המחקר אפשר לה לדייק עוד יותר את דרישות המוצר, כמו כן את אופיו העיצובי של המוצר. בסיומו של תהליך הפיתוח חיכתה למוצר תשתית מוכנה לשיווק ומכירה בחנות האינטרנטית של היזמת.

אנו מאוד שמחים להצלחת הפרויקט הזה, ומאחלים המון הצלחה למוצר וליזמת בהמשך דרכם!

  

Passer

 photo 1353539_zpsdoqctweu.jpg

המוצר Passer הוא דוגמה נוספת לסיפורי הצלחה של המוצרים שעברו תהליך פיתוח בחברת גיזמו מייקר. זהו מוצר פשוט – אך גאוני, מסוג המוצרים שמי שרואה אותו, אומר לעצמו: "איך לא חשבתי על זה בעצמי?!"

הרעיון למוצר הזה שייך ליזמת לבנה ניסים, יעודו לסייע לשדרג את חוויית שטיפת הריצפה. כולנו מכירים את הדילמה שעולה כאשר אנו צריכים לגרוף את המים המלוכלכים מעבר למסילות של דלת הזזה שמובילה למרפסת. יעודו של Passer לפתור את הבעיה זאת, באמצעות הנחתו בפתח של המרפסת, מעל פסי המסילה, על מנת להעביר דרכו את המים המלוכלכים, מבלי להרטיב וללכלך את המסילות.

אחד הגורמים להצלחת המוצר היה המחויבותה המוחלטת של היזמת לתהליך הפיתוח, הייצור והשיווק. היזמת התקדמה בצעדים שנקבעו מראש, תוך הצמדות לאסטרטגית הפיתוח והשיווק של המוצר שתכננה מראש.

כיום, Passer נמכר בכל העולם, ומתחילת המערך השיווקי ועד היום נכמרו יותר מ-15,000 יחידות של המוצר, כאשר תשתית למכירת המוצר מבוססת על שיווקו באמצעות האינטרנט.

 

Nemo Power Tools

 photo Nemo perspview5a_zpsnzojkjt1.jpg

חברת Nemo Power Tools הינה חברה המייצרת מגוון כלי עבודה חשמליים ייחודיים, עמידים למים ולתנאי סביבה קיצוניים. מוצר הדגל של החברה הוא מקדחת NEMO אשר נמכרת ב-20 מדינות שונות בעולם.

החברה החלה כפרויקט פנימי של מהנדסים בגיזמו. במסגרת הפרויקט פותחו מגוון כלים עמידים למים, לשימוש ע"י אנשי תחזוקה, מתקני בריכות שחיה, בנאים וחברות בתחום הימאות והצליליה. 

כיום החברה מחזיקה במפעל הרכבה בסין המעסיק יותר מ-20 עובדים, ומוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם. 

החברה עברה שני סבבי גיוס מוצלחים ומתמקדת כעת בגדילה ופריצה לשווקים חדשים, פיתוח כלי עבודה ייחודיים נוספים ושיפור מתמיד של איכות המוצרים וצינורת ההפצה.

 

יש לכם רעיון למוצר חדשני? מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולעשות את הצעד הראשון בדרך להצלחה!