עיצוב מוצר חדש תכנון מוצרים והנדסת מוצר יצירתית

האמת? אותה גברת בשינוי אדרת היא גברת אחרת. יפה יותר, מצודדת. עיצוב מוצר חדש הוא כן השיגור שלו לחלל הצרכני, לשוק, לכל מי שעשויים למצוא בו עניין ותועלת, לשל מי שמתכוונים להשתמש בו.

חברת גיזמו, העוסקת בפיתוח פטנטים , בתכן מערכות מכניות ובפיתוח מוצרים חדשים, משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש בתחום עיצוב מוצר חדש. מאמינים ונאמנים לאמרה – אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון, אנחנו מייחדים מחשבה ואמצעים כדי ליצור אריזה יפה ושימושית למוצרים, שלנו ושל אחרים.

עיצוב מוצר חדש באמצעים טכנולוגיים חדשניים בכלל ובאמצעות תוכנות מחשב בפרט מאפשרים לנו ליצור סימולציות תלת ממדיות ברזולוציות מדויקות ובכך ליצור תמונה מלאה וכוללת של המוצר החדש.

"גם למראה נושן יש רגע של הולדת", כתב המשורר. כאשר לקוח מקבל מוצר חדש מעוצב (עם עובדיה המקצועיים של החברה נמנים גם מעצבים תעשייתיים רבי ניסיון) מחברת גיזמו הוא עשוי לחוש כי זה הרגע. זו ההולדת. הרגע שבו המצוי פוגש את הרצוי וזה לזה השניים מתאימים, ככפפה ליד.

עיצוב מוצר חדש – העמדת פנים נכונה:

עיצוב מלוטש ומרהיב מהווה ערך מוסף למוצר. גם כאשר מדובר במוצר שהשימוש הייעודי בו הוא טכני בעיקרו, עיצובו עשוי להתברר כמרכיב מהותי בו. לא אחת אנחנו קובעים את היחס שלנו לא רק לבני אדם אלא גם למכשירים ולחפצים על-פי חזותם.

לא די בעיצוב דקורטיבי של מוצר – על העיצוב להיות גם אפקטיבי. כמי שמכירים בחשיבות העיצוב ובהיותו חלק בלתי נפרד מן המוצר, כאשר אנחנו, בחברה, ניגשים אל עיצוב מוצר חדש אנחנו נדרשים אל המעטפת באותה מידה של רצינות ומחויבות שבה אנחנו נדרשים לתוכן, לתכולה.

בעיצוב מוצר חדש טמון אתגר. בעיצובו – גלום סיכוי. כאשר המעצבים שלנו משלימים את מלאכת העיצוב אנחנו יודעים שהגענו אל השלב הסופי במלאכת הליטוש והגימור. מעתה ואילך – המוצר ידבר בעד עצמו. "האזינו" לדיבורו: עדותו על עצמו היא עדותו עלינו.