למה כדאי לפתח אלקטרוניקה למוצר עם צוות מהנדסים

כאשר יזם מעוניין לפתח מוצר אלקטרוני חדש, או שיש לו המצאה חדשה בתחום האלקטרוניקה, עליו לעבור לשבים רבים עד אשר יחזיק בידיו את המוצר המוגמר. על מנת לפתח מוצרי אלקטרוניקה, יש צורך בעבודה עם צוות של מהנדסים, ביניהם אנשי הנדסה אלקטרונית ואנשי הנדסה מכאנית, כמו גם צוותים של מעצבי מוצר, ועוד. העבודה הזו מורכבת וכוללת בתוכה שלבים רבים. חברת גיזמו מייקר עובדת אתכם בכל השלבים הללו, ומביאה אתכם עד לשלב שבו המוצר המוגמר נמצא מול עיניכם. נסקור בקצרה את השלבים הבסיסיים שבדרך.

פיתוח אלקטרוניקה עם צוות מהנדסים

בשלב הראשון, לאחר שעולה הרעיון למוצר החדש, יש לאפיין אותו ולהגדיר מהן הדרישות מן המוצר. האפיון נעשה על ידי צוות מהנדסים אשר קובע גם את ההיתכנות של כל הדרישות. לאחר האפיון, כותבים מסמך SOW אשר מסכם את תכנית העבודה.

בשלב השני, עורכים סקירה של חומרי הגלם והרכיבים הדרושים לפיתוח המוצר, ובודקים אפשרויות חלופיות לכל רכיב במטרה לייעל את המוצר או במטרה להוזיל את עלויות הייצור.

בשלב השלישי, מתכננים PCB (מעגל מודפס) עבור המוצר האלקטרוני החדש, על ידי צוות מהנדסים אשר מתמחה בתכנון ובהמרה תכניות אלקטרוניות למעגלים מודפסים. זהו גם השלב שבו מייצרים רכיבים אלקטרוניים שאינם סטנדרטיים, או רכיבים חדשים אשר מיוצרים לראשונה עבור המוצר המבוקש.

בשלב הרביעי, מזמינים את הרכיבים הסטנדרטיים הנדרשים להרכבת המוצר, מייצרים רכיבים לא סטנדרטיים ויוצרים את המעגל המודפס.

בשלב החמישי, יוצרים אב טיפוס של המוצר, על מנת לבדוק את הפעולה של המערכת האלקטרונית, את הפונקציונאליות שלה ואת היעילות שלה. במידה וישנן בעיות, חוזרים לשלבים הקודמים, ומנסים לייצר מוצר איכותי יותר או יעיל יותר.

בשלב השישי, מעבירים את המוצר למחלקה של עיצוב תעשייתי, שם יוצרים זיווד של המוצר ומעצבים את המראה החיצוני שלו, כפי שייראה כאשר ישווק לציבור הרחב.

צוות מהנדסים

כפי שניתן לראות, כל אחד מן השלבים בתהליך של פיתוח אלקטרוניקה דורש צוות מהנדסים מקצועי, על מנת לפתח את המוצר בצורה הנכונה והמדויקת ביותר, ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישה, על מנת לפתח את מוצר האלקטרוניקה שלכם.