פיתוח אפליקציות חדשות בתחום התחבורה הפרטית והציבורית

אפליקציות רבות עוברות תהליכי פיתוח הנדסי, רבות מהן משתייכות לתחום התחבורה, אפליקציות חדשות שמשפרות את איכות חיינו

האפליקציות הפכו להיות לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו. בין אם מדובר באפליקציות לשעות הפנאי המשמשות לצפייה בתכנים או באפליקציות משחקים שמעבירות לנו את הזמן בהנאה, ואפילו בכאלו המאפשרות לנו ללמוד שפה חדשה בקלות ובמהירות, מדובר ללא ספק באחת המהפכות הגדולות של המאה ה-21 שעדיין נמצאת בעיצומה.

האפליקציות הצליחו לכבוש כמעט כל תחום פעילות אפשרי, והודות לרבות מהן, אנחנו זוכים לחיות חיים מתקדמים, איכותיים ונוחים במיוחד. אחת הדוגמאות המובהקות לכך הוא תחום התחבורה, הנחשב לאחד המרכזיים ביותר בחייהם של אנשים. על תחום התחבורה עברו תהפוכות דיגיטליות מרשימות במיוחד - בזכות פיתוחן של אפליקציות מתקדמות המציעות מגוון פתרונות חדשניים ו-"פורצי דרך", פשוטם כמשמעם.

פיתוחי אפליקציות תחבורה מתקדמים, מאפשרים לנו כיום לנווט בצורה חכמה ומהירה בדרכים, לדעת מתי בדיוק ואפילו היכן נמצא האוטובוס שאנחנו מחכים לו, ואפילו לסייע באופן אפקטיבי במיוחד בשמירה על בטיחותנו האישית.

לפניכם כמה דוגמאות לאפליקציות תחבורה פופולאריות שהפכו את הדרכים של כולנו למהנות ומתקדמות יותר ובעיקר, לבטיחותיות יותר מאי פעם!

אפליקציית הדרכים WAZE: היא אפליקציית הניווט וקבלת דיווחי התנועה הגדולה בעולם, אשר נוסדה תחילה בשנת 2006 כפרויקט חברתי-קהילתי על ידי היזם אהוד שבתאי. החברה נקראה תחילה Free Map Israel"" (או "פרויקט המיפוי החופשי של ישראל"), ומטרתה הייתה לייצר קהילת משתמשים נרחבת ככל הניתן, על סמך בסיס נתונים דיגיטלי. לימים, בשנת 2008 שינתה החברה את שמה ל-WAZE ומאז היא הצליחה להפוך להצלחה מסחררת ברחבי העולם. חברת WAZE נרכשה בשנת 2013 על ידי גוגל בעבור 966 מליון דולר.

אפליקציית Moovit: אפליקציית Moovit היא אפליקציית ניווט ומידע מתקדמת לתחבורה ציבורית, המאפשרת למשתמש לקבל מידע שימושי על רכבות ואוטובוסים, כמו מציאת נקודות מוצא ויעד אופטימאליות להגעה מהירה וגם מידע על זמני נסיעות בזמן אמת. אפליקציית Moovit יש לציין, פותחה בישראל והיא הייתה הראשונה בתחומה בארץ שהציעה פתרונות ניווט ומידע מתקדמים בתחום התחבורה הציבורית.

אפליקציית Gett: היא אפליקציית הזמנת מוניות ישראלית שהפכה לגלובאלית ולפופולארית במיוחד. האפליקציה נוסדה בשנת 2010 כ-GetTaxi ושינתה את שמה ב- 2015 ל-"Gett" לאחר הרחבת פעילותה גם לתחום הזמנת השליחויות. שירות הזמנת המוניות של Gett זמין כיום בישראל, ארצות הברית, אנגליה ורוסיה.

עליתם על רעיון מבריק לאפליקציה חדשה?

חברת גיזמו הנדסה מזמינה אתכם ליהנות משירותי פיתוח אפליקציות מתקדמים - שיסייעו לכם להפוך את רעיונותיכם המקוריים למציאות פורצת דרך!