כיצד משרד גיזמומייקר יעזור לכם לפתח מוצר חדש

הגיתם רעיון חדש ומהפכני, יש לכם תשוקה עזה להוציא מן הכוח אל הפועל? אנו בחברת גיזמו שמחים לעמוד לשירותכם ולהפוך את השלד הרעיוני והאוורירי שלכם למוצר מוחשי וממשי. לאחר קבלת דרישות הלקוח הקיים או הפוטנציאלי, חברת גיזמו מכנסת את צוותי העבודה הפועלים מטעמה הכוללים בין השאר מהנדסים, מעצבים תעשייתיים ומפתחים ייעודיים של מוצרים במבחר גדול של תחומים.

מהם השלבים הראשוניים בפיתוח והנדסת מוצר חדש?

כל אלו שוקדים יחדיו על שלבי אפיון המוצר המבוקש לרבות זיוודו אם וישנו צורך בכך, על שרטוטו, הדמייתו בתלת מימד, ביצוע סימולציות עבור המוצר ובחינת עמידותו בכל התקנים והתנאים הרלוונטיים ללקוח, עיצוב המוצר והכנת אב טיפוס עבורו. רק לאחר שהושלמו מלוא הבדיקות הרצויות, יעברו צוות העובדים בחברה לייצור סדרתי של המוצר. חברת גיזמו מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וזאת תודות לצוות העובדים המקצועי המורכב מאנשי מקצוע מומחים המבצעים יחדיו סיעור מוחות.

חברת ההנדסה גיזמו לשירותכם

חברת ההנדסה גיזמו פועלת לצד מומחים בעלי ידע רחב ומקיף בתחום המסוים עליו הם אחראיים אשר צברו ניסיון מוכח של שנים ביצירת מוצרים וזיוודים. גיזמו מחויבת לכל תקני התקן והאיכות ומציעה ללקוחותיה מערך כוללני ושלם של ייזום המצאות ורעיונות או תרגומם לכדי מוצרים דרך תכנון פיתוח וייצור מקצועיים. צוות העובדים בחברה מודע היטב לרגישות הרבה של כל מוצר מחד, ולגורמי השחיקה המשתנים שעשויים לפעול על כל מוצר כזה בסביבה בה הם פועלים מאידך.

כיצד מתחילה עבודת הייצור הסדרתי של המוצר?

בגיזמו לא מסתפקים באומדנים בלבד. תחילת עבודת הייצור הסדרתי עבור כל מוצר שהוא נעשית אך ורק לאחר שצוות העובדים נוכח לגלות בצורה הוודאית ביותר כי כל החישובים שנעשו על ידי מידול הנדסי ממוחשב אכן מציעים רמת דיוק ונכונות מוחלטת. מידול הנדסי ממוחשב זה מעניק לחברה הזדמנות נהדרת לקבל נתונים ברמת דיוק מקסימאלית לפרטי פרטים של משקל, נפח ומכלול התכונות המכאניות של הרכיבים במהלך פיתוחם. כאשר אין אפשרות להסתמך על תקדימים, גיזמו לא אחת מייצרת אותם עבור לקוחותיה.

באלו תחומי פיתוח מוצרים מתמחה גיזמו?

ייצור תקדימים על ידי גיזמו במידת הנדרש נעשה בהתאם לכל הפרמטרים שנקבעו על ידי הלקוח בהתייחס לשימוש הייעודי במוצר. צוות המוחות ההנדסיים שפועלים בחברתנו לצד הפלטפורמה הטכנולוגית ממוחשבת המשוכללת, מסוגלים לשמש כערובה לפיתוח מוצרים בתחומים רבים ומגוונים וביניהם ציוד מכאני, מכשור רפואי, ציוד פלסטי, אלקטרוני, מערכות ומערכי ייצור לתעשייה לרבות אריזות ואוטומציה תעשייתית, כלי עבודה, מוצרים לענפי החקלאות השונים, מוצרים לשימוש ביתי, משחקים ומוצרי צריכה, רכב ותעבורה ועוד..