פיתוח חומרה - פיתוח מוצרי אלקטרוניקה, מעגלים מודפסים רכיבי מכניקה וזיווד

פיתוח חומרה מחייב לא רק ידע תיאורטי עמוק ועשיר אלא גם יכולת לדמות ולהדמות את רכיביה ויישומיה משרתים את מי שנזקקים לה. מפתחי חומרה נדרשים לראות – בה בראייה – הן את התמונה הכוללת והן את כל פרטיה .

חברת גיזמו מציעה לכם שירות של מחקר ו פיתוח ושימוש בטכנולוגיה חדישה המאיצה, מייעלת מדייקת את תהליכי הפיתוח והבאתם לכלל סיום, הבא לידי ביטוי ביצירת אב טיפוס של מוצר ובהכנתו לייצור סדרתי.

פיתוח חומרה הוא אתגר הניצב לפתחים של מהנדסים בכלל והמומחים והבקיאים במחשבים בפרט. לקוחות מזמינים תוכנה לייעודים שונים וצוות הפיתוח אמור להבין היטב את צרכיהם ודרישותיהם כדי לתכנן את מתווה הפיתוח ואת השלבים השונים בו.

פיתוח חומרה מחייב בחינת היתכנות טכנולוגית, זמן הפיתוח, עלותו, כוח האדם הנדרש לפיתוחה ועוד. חברת גיזמו מעמידה לרשותכם ולרשותכם את מיטב אנשי המקצוע, אשר יבצעו, על-פי נוהלי עבודה מובנים ומסודרים, את מכלול הפעולות הנדרשות בתחום פיתוח חומרה, תוך הקפדה מרבית ומיטבית על אמות המידה שעל-פיהן תיבחן היתכנות המוצר.

 הולכים על בטוח אל הפיתוח:

 פיתוח חומרה הוא אחד מסוגי השירות של חברת גיזמו, העובדת עם מערכות הפעלה אחדות, לרבות למכשירים ניידים, ומספקת גם שירות מקצועי בתחום פיתוח תוכנה . חברת גיזמו ערוכה לבצע  פיתוחים המשלבים תוכנה עם חומרה. ניסיון מצטבר, עשיר ומגוון, מאפשר לחברה להציע חומרות למערכות ייצור ובקרה בתחומים שונים ובהם: רפואה, תעשייה, ביטחון ועוד.

 אין  דרך קלה ופשוטה לפיתוח, אבל באמצעות אלגוריתמים ייחודיים, פרי פיתוח חברת גיזמו, גם פיתוח חומרה הופך לקל יותר. בין השאר החברה מציעה גם אלגוריתם מתקדם, ראשון מסוגו וייחודי, החוסך זמן וכסף בתהליך פיתוחם של מוצרים ופטנטים שונים. ניתן ללמוד עוד על האלגוריתם שפותח בגיזמו באתר gizmoParts.com.

אתם מוזמנים לשיחה ולייעוץ ראשוני, להתרשם ול... הירשם כלקוחות. ברוכים הבאים!