כמה עולה לפתח מוצר בסין

פיתוח של מוצר חדש הוא תהליך מורכב. תחילה, יש להציע רעיון למוצר חדש, ולהתחיל לפתח אותו מבחינה טכנית וטכנולוגית. בשלב הבא, יש לעצב את המוצר – כיצד ייראה בסיומו של התהליך. השלב האחרון הוא הייצור עצמו, ראשית של אב טיפוס ולאחר מכן ייצור של כמות למסחר. תהליך הייצור כולל הזמנה של חומרי גלם, איתור של ספקים ושל מפעלים מתאימים לייצור, הקמת פסי הייצור וכמובן, בקרת איכות.

פיתוח מוצר בסין

סין היא כיום מרכז בינלאומי לייצור, וכל מוצר שקיים בעול – ניתן לייצר בסין, לרוב בעלויות נמוכות באופן משמעותי מעלויות של ייצור במדינות אחרות, ישראל ביניהן. בשנים האחרונות, העולם נחשף יותר ויותר ליתרונות של הייצור בסין – כוח עבודה רב וזול, מספר גדול במיוחד של מפעלים, וכן הלאה. כאשר עולה רצון לפתח מוצר חדש כלשהו, ניתן לעבור את שלבי הפיתוח הראשונים בארץ, עם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, כמו אנשי המקצוע של גיזמו מייקר, אשר שמחים לסייע לכם בפיתוח של כל מוצר חדשני. רק בשלב הייצור, עוברים לסין, שם ניתן ליהנות מעלויות ייצור נמוכות.

ייצור בסין

ייצור בסין כולל תהליך של חיפוש ובדיקה. ראשית, חשוב לבדוק האם ניתן לייצר את המוצר החדש על ידי יצרן אחד, או שיש צורך במספר יצרנים שיעבדו במקביל. יש לברר נושאים כמו תקני בטיחות למוצר, תקני בריאות וכדומה. חשוב לאסוף את כל הנתונים ואת כל המידע, על מנת להגיע מוכנים לשלב הייצור, ולהצליח ליצור את המוצר בפועל בקלות. מומלץ לבצע את הייצור בעזרת חברה אשר עוסקת בתחום, על מנת ליהנות מיתרונות כמו פתרון בעיות תקשורת עם היצרנים בסין, וידוא עמידה בלוח זמנים, בקרת איכות של המוצר, וכן הלאה.

כמה עולה לפתח מוצר בסין?

חברת גיזמו מייקר מציעה לכם שירותים מתקדמים של פיתוח מוצר בסין. העלויות הבסיסיות של התהליך מתחילות בפיתוח עצמו, שנעשה בארץ: כ-80$ לשעה עבור פיתוח המוצר, וכ-50$ לשעה עבור עיצוב המוצר. בשלב הבא, של הייצור עצמו, העלות היא כ-50$ נוספים לשעה, עבור בקרה, איתור ספקים, הקמת פסי הייצור ועוד. בנוסף, כמובן, ישנן העלויות של חומרי הגלם עצמם, אשר משתנות על פי המוצר עצמו. בנוסף, יש לקחת בחשבון עלויות של שילוח המוצרים מסין לארץ. עלות השילוח נעה בין 1500$ ועד כ-2900$, בהתאם לגודל המכולה.

חברת גיזמו מייקר בעלת נסיון רב בתהליכי פיתוח וייצור מוצרים חדשים בארץ ובמזרח, נשמח לחלוק איתכם את הידע והניסיון שלנו.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ.