למה חשוב לפתח מוצר חדש בליווי צוות מהנדסים מעולה

שלבי העבודה על מוצר חדש כוללים תהליכי מחשבה ותכנון מורכבים התלויים הן בתכונות המוצר המיועד והן במגבלות הטכנולוגיות - הנדסיות של פיתוח המוצר. כלומר, כאשר יזם מגיע עם רעיון לפיתוח מוצר, ראשית יש לוודא שהוא ישים, ולאחר מכן, לכל אורך הדרך, יש להתאים את התכנון ההנדסי הנכון לבניית האב טיפוס הרצוי - מבחינת חומרי גלם, מידות, טכנולוגיה מתאימה, תפעול נוח, עיצוב מושך וכדומה. גם כאשר נעשים שינויים בתוכניות הרעיוניות או נבחר אב טיפוס מוצלח יותר, יש לבחון את כל המאפיינים והמדדים מחדש כדי לוודא את הצלחתו.

לאחר העלאת הרעיון ובחינה מדוקדקת של צוות המהנדסים האם הוא ישים, מתחילה העבודה על פיתוח המוצר - בחירת חומרים, בחינה של המודל הרעיוני ובהתאם לכך גם ביצוע שינויים והתאמות, בחירה של הטכנולוגיה המתאימה לתפעול המוצר, הכנת שרטוטים מדויקים ובניית מודלים ממוחשבים והדמיות. על סמך הדמיות אלו והשרטוטים שיעשו ע"י מהנדסים מומחים בתחומם, יבנה האב טיפוס ויגויס הכסף הנדרש מהמשקיעים במיזם. ככל שהאב טיפוס יהיה מוצלח יותר, יהיה קל יותר לגייס את ההשקעה הנדרשת.

התוכניות ההנדסיות לפיתוח המוצר והשרטוטים המדויקים לתכנון כל רכיב ומנגנון יהיו הבסיס לבניית המוצר והעברתו לפס ייצור מסחרי. בשל מורכבות הליכי התכנון והפיתוח יש צורך בצוות מהנדסים מגוון בעל הבנה והתמצאות בתחומים השונים שיעבוד יחד, בשיתוף פעולה מלא, לפיתוח המוצר באופן מיטבי.

אצלנו בגיזמו, צוות המהנדסים משלב מהנדסים שמגיעים מתחומים שונים, ולכל אחד יש תחום אחריות אחר במסגרת הליך פיתוח המוצר. למשל, מהנדסי מכונות מתמחים בבניית קונסטרוקציות מורכבות, מנועים, משאבות ומדחסים, מוצרי עיבוד שבבי ורובוטיקה, מהנדסים שמגיעים מתחום החשמל והאלקטרוניקה מתמחים בתכנון מעגלים חשמליים, מהנדסי תוכנה מתעסקים בפיתוח מערכות תוכנה, חומרה ותקשורת ואנשי הנדסת חומרים מתמחים בהתאמת תכונות החומר לפיתוח התעשייתי של המוצר ובטכנולוגיות ייצור ועיבוד השונות.  

העובדה שכל מהנדס מומחה בתחומו, ולכל אחד תפקיד מוגדר בפיתוח המוצר, מאפשרת עבודה יעילה, נקייה משגיאות שנעשות בשל חוסר תיאום או הבנה מקצועית ובשל כך גם מהירה וחסכונית יותר.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, ולהתרשם מליווי אישי של צוות המהנדסים המקצועי שלנו בדרך להצלחה.