שירותי הכנה לפרזנטציה שיכולות לספק חברות הנדסה לפיתוח מוצרים חדשים

לאחר כל התהליך המורכב שעברתם בדרך לאפשרות ייצור המוצר שלכם, החל מתכנון הנדסי, שלבי הפיתוח השונים ועד להכנות הנדרשות לייצור בפועל, אתם מצויים כרגע בנקודה, שרק התנהלות נכונה, תוכל להביא להתנעתו.

נקודה זו, היא פרזנטציה (מצגת) שאתם צריכים לעבוד עליה ולהציגה בפני משקיעים פוטנציאליים - במטרה שאלה ישקיעו בייצור המוצר שלכם בפועל. לשם כך, חברות הנדסה מספקות עבור לקוחותיה היזמים, שירותי הכנה לפרזנטציית המוצר, אותו הם מעוניינים לייצר.

בין שירותי ההכנה השונים לפרזנטציית מוצר, ישנם:

  • הכנת הדמיות ושרטוטים טכניים: יצירת הדמיות ממוחשבות של המוצר המדמים את המוצר המוגמר, את מראהו וכיצד הוא פועל, אלו פונקציות הוא ממלא ושרטוטים המציגים אותו, את אופן פעולתו, לרבות פירוט החלקים והרכיבים ממנו הוא מורכב.

  • הכנת סרטוני הפעלת המוצר: סרטונים קצרים שמטרתם להציג את אופן תפעול המוצר, פעילות מנגנונים מכאניים, פירוק והרכבה של המוצר.

  • הכנת סימולציות ובדיקות עמידות של המוצר בלחצים: על מנת לייצר נתונים נוספים עבור הפרזנטציה ובכלל, גם על מנת לוודא את איכותו ותקינותו של מוצר לפני הפרזנטציה עצמה, נעשים מבדקים למוצר שמטרתם לבחון את מגבלותיו, נקודות שאולי יש צורך לשפרן (כמו חוזק חומרי למשל) וגם סימולציות שמטרתם להמחיש כמה שיותר קרוב למציאות את תפקודו של המוצר. זו יכולה להיות סימולציה פיזית של המוצר שבוחנת למשל את תקינותו ועמידותו של אב-טיפוס ואת התאמתו לעמידה בדרישות ייצור ולקוח וגם סימולציה ממוחשבת, הבוחנת למשל, מערכות חשמליות או תוכנות - במוצרים בהם יש צורך במערכות מסוג אלה.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה מודעים לחשיבותה ולמשמעותה של פרזנטציית מוצר שבה המרכיב החשוב ביותר הוא הבהירות לגבי מהות המוצר, לגבי הצורך שהוא אמור למלא ולגבי אופן תפקודו ותפעולו. כמובן, אנו גם רואים בהכנות המקדימות לפרזנטציות מוצר, דרך להביא למקצה שיפורים נוסף\נדרש, טרם הצגתו בפני משקיע פוטנציאלי בכלל וטרם ייצורו, בפרט.

אנו מזמינים אתכם, בעלי רעיונות לפיתוח מוצרים חדשים – ליצור קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני מהמומחים שלנו.