שירותי התכנון שנותנות חברות הנדסה לפיתוח מוצרים

מאחורי כל הצלחה של מוצר חדש בשוק עומד תכנון הנדסי מעמיק. חברות הנדסה מספקות שירותי תכנון שמטרתם להביא לייצור מוצלח של מוצרים חדשים ולהצלחתם בשוק. כשירותי תכנון מרכזיים המסופקים על ידי חברות הנדסה לטובת פיתוח מוצרים ניתן למנות:

  • גיבוש קונספט: הגדרת דרישות עבודה של מוצר, מאפיינים כמו : ארגונומיה (נוחות משתמש), פעילות, עיצוב ואסתטיקה, משקל, עלויות ייצור, עלויות מכירה ועוד'.

  • סקר שוק, בדיקת כדאיות ופיתוח קונספט עסקי: שלבים חשובים מאד בתהליך פיתוח מוצר. פיתוח קונספט ראשוני למוצר עוזר לבדוק באופן יעיל את השוק. סקר שוק מקיף ורחב ככל הניתן תורם להמשך פיתוח קונספט המוצר והדגשת ייחודיותו וכמו כן להכרת קהל היעד הרלוונטי למוצר ומאפשר להביא לפיתוחה של אסטרטגיית שיווק מתאימה למוצר.

  • תכנון הנדסי מפורט: מגיע לרוב לאחר גיבוש קונספט עסקי, למשל בניית מודל תלת-ממדי של המוצר ומרכיביו במחשב והוצאת שרטוטים לייצור אבטיפוס. תפקידם של מודל ושרטוטים הוא המחשת מראה המוצר וחלקיו השונים על מנת לסייע בייצור החלקים עבור האבטיפוס של המוצר. התכנון מצריך ממהנדסים לקחת בחשבון את טכנולוגיות הייצור של חלקי אב הטיפוס ושל המוצר עצמו. בתהליך התכנון ההנדסי מכינים לרוב עץ מוצר - טבלה המכילה את כל החלקים של המוצר, הכמויות הנדרשות מכל חלק, עלויות, משקל ונתוני הספק שממנו ניתן לקנות אותו- טבלה זאת מסייעת בהמשך תהליך התמחור של המוצר.

  • ניסויי שטח: כחלק מתהליך ומשירותי התכנון, מפתחי מוצר דואגים להכין תכנית ניסוי מסודרת לבחינת פרמטרים שונים של מוצר על ידי משתמשי הקצה שלו. הניסויים מתבצעים תוך מעקב צמוד של המפתחים. בתום מהלך הניסויים, לאחר הפקת מסקנות מהניסויים, יועברו הצעות לשיפור במבנה המוצר.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מעניקים לכם, בעלי היוזמה לפיתוח רעיונות למוצרים חדשים, שירותי מחקר, תכנון, פיתוח וייצור מוצרים - מצוות הנדסי מוביל ובמגוון תחומים המתבסס על ניסיון תעשייתי.

מזמינים אתכם לפנות אלינו על מנת לקבל ייעוץ ראשוני ולתאם פגישה מקצועית עם נציגי הצוות שלנו.