תיק סריגה מסיליקון

תיק הסריגה מסיליקון הוא פרי המצאתה של היזמית אסטריד לזדס, שהיא הבעלים והמנהלת של חנות למוצרי סריגה. במהלך עבודתה גילתה לזדס שישנם קשיים קבועים שקיימים אצל לקוחןת רבים בנוגע לסריגה. היא החליטה ליזום פיתוח של מוצר שיתן מענה לבעיות ולקשיים הללו, מתוך היכרות קרובה עם עולם הסריגה. היא פנתה לחברת גיזמו מייקר, על מנת לפתח ולעצב את המוצר החדש שלה.

המוצר הזה הינו תיק סריגה מסיליקון. היזמית הגיעה, כאמור, מתוך היכרות עמוקה עם עולם הסריגה, ועם הבנה מלאה של הדברים שחסרים בשוק הסריגה. היא הבינה מהם הצרכים של הלקוחות, והיכן נמצא הפוטנציאל השיווקי של המוצר. עוד לפני פיתוח המוצר, כהיתה לה תשתית מתאימה לשיווק ולמכירה של המוצר החדש – בתוך החנות המקוונת הקיימת שלה, שכבר מוכרת מוצרי סריגה זה זמן רב. באתר הזה, כבר נמצאים הלקוחות שמהווים את קהל היעד של המוצר החדש.

היזמית ערכה מחקר שוק, על מנת לבדוק אלו מוצרים דומים כבר קיימים. היא לא ניסתה להמציא מוצר חדש לחלוטין, אלא בפשטות – לפתור צרכים קיימים ולאפשר עבודה נוחה יותר של סריגה. מחקר השוק סייע לה גם לקבוע איזה אופי עיצובי יש לתת למוצר.

אז מהו תיק סריגה מסיליקון?

זהו מוצר ייחודי, אשר משמש כל מי שנהנה מסריגה באופן קבוע. כאשר התיק סגור, הוא מהווה תיק מוגן ונוח לכל כלי הסריגה, כולל החוטים הנדרשים, עבודת הסריגה שכבר מוכנה, המסרגות וכל כלי עזר נוסף. כאשר הוא פתוח, לעומת זאת, תיק הסריגה מהווה כלי קשיח, אשר מאפשר עבודה נוחה עם חוטי הסריגה מבלי שאלו יסתבכו בעצמם וזה בזה, כך שעבודת הסריגה נעשית בנוחות וללא הסתבכויות שמעכבות את העבודה.

תיק הסריגה עשוי מסיליקון קל משקל במיוחד, והוא רך וגמיש מאד, אך גם קשיח מספיק כדי לשמור על אביזרי הסריגה שבתוכו. תיק הסריגה מסיליקון מעוצב בדוגמה משובבת עין של סריגה קלילה, והוא מיוצר בשלושה גוונים, אשר מהווים מעין תכשיט או אקססורי מדהים לכל חובבי הסריגה.

חברת גיזמו מייקר לוותה את כל תהליך הפיתוח והעיצוב של המוצר החכם הזה, והובילה אותו אל התוצאה הסופית, שכבר נמכרת באתר הסריגה של היזמית.