תכנון זיווד ופיתוח מערכות זיווד חיפויים כיסויים ומארזים למוצרים שונים

על מנת לקבל מענה ממוקד וייעודי, מענה נקודתי, חשוב לפנות אל מי שמסוגלים לספק אותו  באיכות הנדרשת, בגימור המתבקש ובתוך מסגרת זמן נקובה וקצובה. חברת ההנדסה גיזמו, המתמחה, בין השאר, בתכנון ותכן הנדסי, בתכן מערכות מכניות, בפיתוח ובייצור של זיווד אלקטרוני , פלסטיק ואלומיניום (ובשילוביהם) עשויה לתת לכם מענה מושלם לכל צורך ודרישה.

 סיעור מוחות של מומחים בדיסציפלינות – הנדסיות ואחרות – ואיגום משאבי הידע מאפשר לחברה לספק ללקוחותיה תכנון זיווד לכל מוצר, ממשק ואפליקציה.

 לרשות החברה מהנדסי מכונות עתירי ידע וניסיון (בוגרי הטכניון), מהנדס אלקטרוניקה, מעצב תעשייתי ומפתחים יצירתיים המתחמים במגוון תחומים, לרבות תכנון זיווד.

תכנון זיווד נעשה בחדר עבודה מצויד בכל המכשור והטכנולוגיה המתקדמים, המאפשרים לנו לקצר ולייעל את משך הזמן הנדרש מגיבוש מודל המוצר והדמייתו בתלת ממד במחשב עד לייצורו ולגימורו, מוכן לשיווק ולשימוש הלקוח.

ידע וניסיון נרכשים ונצברים מאפשרים לחברה לספק שירות תכנון זיווד, בין השאר באמצעות סימולציות תרמיות וסימולציות זרימה, עיצוב מוקפד של המוצר ובניית אבטיפוס לו לפני תחילת ייצורו הסדרתי.

תכנון ממוחשב של זיווד חיפויים וקופסאות:

במשרד החברה מבצעים את עבודות התכנון והפיתוח בתוכנות מיוחדות המאפשרות יצירת מודל הנדסי ממוחשב כשלב לקראת פיתוח האב טיפוס. פיתוח הזיווד ייעשה בחומר המבוקש. אנשי המקצוע שלנו יאפשרו לכם לאפיין  ולמקד את הצורך ואת הדרישה למוצר שאותו נספק לכם.

טוב שם טוב – מצוין שני שמות טובים:

כמי שמעריכים את השם הטוב שלכם ומחויבים לספק לכם מוצר שיאפשר לכם לא רק לשמור עליו אלא להעצימו, אנחנו משקיעים בכל שלבי העבודה על פיתוח הזיווד המבוקש את כל התכונות והמאפיינים שהודות להם יצרנו את השם הטוב שלנו. השילוב של שני שמות טובים הוא לא רק מכפיל כוח הוא גם מכפיל איכות.