חברה שנותנת שירותי קידום קמפיין באתרי גיוס המונים כמו kickstarter ו-indiegogo

Jellop היא חברת פרסום ושיווק דיגיטליים ישראלית הממוקמת בתל-אביב, אשר מספקת שירותי פרסום ופתרונות טכנולוגיים לתחום ה-PPC (Pay-Per-Click). כמו כן, עוסקת חברת Jellop בכל הנוגע לקידומם של קמפיינים המועלים באתר גיוס מימון המונים של Kickstarter.

חברת Jellop ממוקמת בתל אביב ושותפיה הם: גלעד הרוואטז - בעל תואר דוקטור להנדסה מאוניברסיטת פרינסטון, ארה"ב, עידו שטרנברג -  בעל תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, גיל שטרזר - בעל תואר בכלכלה.

החברה מקיימת שיתופי פעולה נרחבים עם חברות הענק Google ו-Facebook, מה שמקנה לה את היכולת לעשות שימוש בידע חשוב ומהותי, המסייע ביצירת אופטימיזציה של קמפיינים באתר גיוס ההמונים Kickstarter-אשר אותם היא מסייעת לקדם.

כאמור, Jellop סייעה בהצלחה יתרה; בגיוס תמיכה עבור קמפיינים רבים, שהועלו באתר גיוס מימון ההמונים של Kickstarter. בין הפרויקטים המובילים ביותר שהיא תרמה להצלחתם, נמנים:

  • Pebble 3: השלישי בסדרת השעונים החכמים של חברת Pebble, המאפשר שימוש באפליקציות ויישומים שונים באמצעות שעון-יד אינטראקטיבי, הצליח באמצעות סיוע וניהול קמפיין מוצלח במיוחד של Jellop לגייס סכום כולל של למעלה מ-12,000,000 דולרים.
  • G-ro: תיק טיולים בעיצוב ייחודי, הצליח לגייס סכום כולל של מעל 3,000,000 דולרים.
  • OSSIC: אוזניות ייחודיות, ראשונות מסוגן; המסוגלות להתאים עצמן לאנשים מבחינה אנטומית בכדי לייצר שמע באיכות גבוהה המותאמת אישית.

Jellop דואגת לעשות שימוש בתהליכי אוטומציה דיגיטליים כטכנולוגיה המסייעת בקידומם של קמפיינים וזאת לצד היכולת לספק מענה אנושי אישי במיוחד.

יתרונות בעבודה מול חברת Jellop:

  • עלות משתלמת: אחד היתרונות הגדולים בעבודה מול חברת Jellop היא העלות הנמוכה יחסית שהיא מבקשת עבור שירותיה. כך למשל, עבור כל תמיכה בקמפיינים, אשר קשורה ישירות לפרסום שבוצע על ידי Jellop, היא תדרוש סדר גודל של חיוב הנע בין 15%-25% מסך התמיכה.
  • גמישות עסקית: יתרון נוסף בשימוש בשירותיה של Jellop הוא העובדה שלמרות שהיא מתנהלת בעבודתה תחת חוזה מוסדר, בעלי קמפיינים יכולים להחליט ביום אחד כי הם אינם מחויבים להמשיך בעבודה משותפת עמה.

החיסרון הגדול המשמעותי ביותר בעבודה המשותפת מול החברההוא נושא של דרישת נאמנות: מבחינתה של חברת Jellop, כל עוד בעלי קמפיינים מבקשים ומעוניינים לעבוד מולה, אסור להם לעבוד עם סוכנויות פרסום דיגיטליות מתחרות.