פיתוח אפליקציות חדשות בתחום הבטיחות

אנחנו כבר רגילים לאפליקציות מתחומים שונים - משחקים, קניות, תחבורה, ספורט - וביניהן קיימות גם אפליקציות שמצילות חיים

האפליקציות מאפשרות לנו כיום לבצע מגוון רחב במיוחד של פעולות. פיתוחי אפליקציות המשחק לבידור ולפנאי, אפליקציות התחבורה המסייעות לנו לנווט בצורה חכמה בדרכים, או אפליקציות המאפשרות לנו להתנהל בצורה פיננסית נבונה - הולידו את המהפכה הדיגיטלית המתמשכת והגדולה מכולן, המלווה אותנו בכל מקום ובכל זמן.

מעבר לאפליקציות המשחק והתחבורה הפופולאריות, ישנן כיום אפליקציות שביכולתן אף להציל את חיינו במקרי חירום.

ריכזנו עבורכם דוגמאות ל-5 פיתוחי אפליקציות מצילות חיים, שכדאי שיהיו לכם בכיס ברגע האמת:

  • אפליקציית "מוסקטר": אפליקציית מוסקטר מאפשרת לשלוח הודעת חירום באופן מיידי לכל משתמשיה בסביבה, במטרה שאלה יוכלו להגיע במהירות ולהעניק לכם סיוע. לחיצה פשוטה על כפתורי החירום הייעודיים באפליקציה כמו "שריפה","רפואי","חילוץ" או "משטרה", תשגר באופן מיידי את הודעת החירום והקריאה שלכם לעזרה.

  • אפליקציית מד"א להדרכת עזרה ראשונה: אפליקציה זו מהווה מדריך סיוע חיוני ורשמי מטעם ארגון מגן דוד אדום. מטרתה של אפליקציה זו, היא לספק מידע קריטי בנוגע להתנהלות במצבי חירום בהם נדרש מתן סיוע של עזרה ראשונה.

  • אפליקציית "לחצן מצוקה": לחצן מצוקה מאפשרת לכם להגדיר מספר אנשי קשר, שאליהם תישלח באופן מיידי הודעת חירום - ברגע שתלחצו על כפתור לחצן מצוקה ייעודי.

  • HELP +: אפליקציית HELP+ מאפשרת להעביר באופן מהיר במיוחד - נתוני קריאת חירום ממשתמשיה אל מוקדי החירום הרפואיים. האפליקציה הייחודית, פועלת על בסיס טכנולוגיה מבוססת מקום (GPS) והיא מסוגלת לאתר את מיקומו של שולח הקריאה ובמקביל ליידע מיידית ובאופן אוטומאטי את מוקדי החירום. אפליקציית HELP+ מסוגלת גם לאתר בעלי הכשרה רפואית הרשומים באפליקציה, אשר נמצאים בקרבת הסביבה ממנה נשלחה קריאת החירום.

  • אפליקציית EZ CPR: אפליקציית EZ CPR מאפשרת למשתמשיה, לקבל הדרכה חיונית למצבי חירום בהם נדרשת פעולת ביצוע החייאה. היא מסוגלת לפעול גם במקומות בהם אין קליטה סלולארית ולכוון בצורה מדויקת את המשתמש - כיצד להעניק, שלב אחר שלב, טיפול עזרה ראשונה בהחייאה. EZ CPR הושקה בשיתוף הפעולה שבין ארגון רפואת החירום 'איחוד הצלה' לבין חברת ESC BAZ.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, הובלנו מאות פרויקטים מגוונים של פיתוחי מוצר בתחומים שונים. אחת משאיפותינו הגדולות, היא להצליח לייצר באמצעות פיתוחים טכנולוגיים - מציאות מתקדמת וטובה יותר עבור כולנו. פרט לשירותים הנדסיים של פיתוח מוצר ופיתוח האפליקציות.

יש לכם רעיון למוצר חדש או לפיתוח אפליקציה ייחודית?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ואנו נשמח להעניק לכם ליווי יסודי ומקצועי, עד להגשמת רעיונותיכם במציאות!