קדם קמפיין באתרי גיוס המונים - ליצור תהודה

המטרה הסופית בהעלאת קמפיינים באתרי גיוס מימון המונים היא להשיג את תמיכתו של ההמון בפרויקט אישי, פרי רעיונכם.

קמפיינים מוצלחים, הם כאלה של פרויקטים אשר מימושם, משמעותו, פריצת דרך או שינוי סוחף בחייהם של רבים, אך הרבה גם של כאלה שהצליחו לייצר תהודה (באז) משמעותי עוד לפני השקתם לאוויר ושבזכותו קיבלו תמיכה גורפת.

אז איך מייצרים "באז" לקמפיין?

ישנם אתרים ייחודיים המציעים אפשרות לייצר את מודעות לפרויקט עוד לפני העלאת הקמפיין בפועל לאוויר, הנה דוגמאות לאתרים מהסוג הזה:

* האתרים שמצויינים בהמשך – נועדו להדגים את האפשרות ליצור מודעות לקמפיין. לקבלת ייעוץ מסודר בהתאם למוצר ספיציפי – מזמינים אתכם לפנות ישירות למומחים שלנו בתחום אתרי גיוס המונים, בחברת גיזמו הנדסה.

  • ThunderClap: אתר המשמש ככלי שתורם ביצירת ובניית מומנטום שהרבה מאד יזמים שמתכוונים להשיק פרויקטים באתרי גיוס מימון המונים משתמשים בו. כשהם מצליחים להגיע ליעד מוגדר מראש לגיוס של פרי-תמיכה (תמיכה מקדימה) של תומכים בקמפיין העתידי שלהם שיושק באתר גיוס מימון המונים בהמשך, האתר ThunderClap מפיץ בצורה מתוזמנת לרשתות חברתיות שונות כמו טוויטר, פייסבוק ועוד - פוסטים של כל אותם תומכים, מה שיוצר גל של תשומת לב משמעותית.

  • PitchFuse: אתר זה מאפשר ליזמים להציג בו את הפרויקט האישי שלהם במטרה לנסות ולעורר בו עניין, טרם העלאתו כקמפיין באתרי גיוס מימון ההמונים - אינדיגוגו וקיקסטארטר. באמצעות שימוש בשירותי האתר, מתאפשרת העלאת פוסטים הקשורים בפרויקט, קבלת תגובות, איסוף כתובת מייל מגולשים, ניתוח סטטיסטי של צפיות בעמוד הפרויקט האישי באתר וכמובן, צבירת תומכים פוטנציאליים ועדכונם לגבי מועד השקת הקמפיינים בקיקסטארטר או באינדיגוגו.

מלבד אתרים כדוגמאות הנ"ל, התורמים ביצירת באז טרם השקת קמפיין לאוויר, תוכלו להשתמש בכלי מוכר וידוע לכל:

  • שימוש בעולם המדיה: אמצעי תקשורת מסורתיים הם כלים בעלי עוצמה משמעותית ביכולת להעביר מסרים בכל תחום. רתמו את הכוח הטמון בתקשורת למען המטרה ליצור תהודה, רחבה ככול שתעלה בידיכם – בנוגע לפרויקט שאותו תשיקו באתרי מימון גיוס המונים בהמשך.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מודעים לצורכם של עיקר לקוחותינו, היזמים והממציאים לגייס השקעה נדרשת על מנת להביא להגשמת רעיונותיהם הייחודיים בפועל ולכן הצבנו לעצמנו כמשימה לכוון וללוות אותם באופן צמוד בדרך נכונה של עשייה שתעודד משקיעים להתגייס למטרתם.

אתם מוזמנים ליצור קשר לקביעת פגישת הכוונה מקצועית!