להעריך נכון את היכולות בזמן תכנון קמפיין באתרי גיוס המוני

בעבור יזמים ובעלי כושר ההמצאה- האפשרות להשתמש בפלטפורמה הנוחה של אתרי גיוס ההמונים במטרה לגייס את תמיכתו של ההמון במימוש רעיונותיהם פורצי הדרך, היא ללא ספק, בשורה גדולה.

על מנת לגייס תומכים פוטנציאליים עבור פרויקטים אישיים בקמפיינים שהם מעלים לאתרי גיוס מימון המונים השונים (כמו למשל קיקסטארטר ואינדיגוגו), יזמים מציעים למשקיעים מגוון תמריצים במדרגי סכומים שונים (כמו למשל, להיות ראשונים לקבל מוצר, קבלת מכתב תודה אישי, מספר יחידות של המוצר, מוצרים נלווים כמו נרתיק, מגן עמידות במים, וכמו כן אפשרות לקבלת המוצר ללא תוספת עלויות משלוח).

חשוב מאד!

לבצע הערכה נכונה של היכולת לספק בעבור משקיעים את התמריצים שהובטחו להם בכדי לא להיקלע למצבים לא נעימים שניתן להימנע מהם בזכות מחשבה תחילה.

את כל החישובים הנדרשים - כדאי בהחלט שתדאגו לבצע לפני השקת הקמפיין לאתרי גיוס מימון המונים בכדי לדעת לאמוד נכון את העלויות הכוללות שיידרשו לפיתוח וייצור הרעיון\המוצר שלכם, את העלויות הנוספות שיכללו במסגרת תמריצים שאתם מבטיחים למשקיעים בעבור השקעתם ולרבות את לוח הזמנים על מנת לעמוד בזמן שהצבתם באספקת אותם התמריצים.

חבל שהפרויקט שהשקעתם בו כל כך הרבה מזמנכם ירד לטמיון בגלל תכנון לא נכון!

אם אינכם מצליחים להגיע למידת הערכה מדויקת של יכולתכם לספק תמריצים בעבור תמיכה בכם בדגש על עמידה בזמנים שאתם מצפים לעמוד בהם באספקת תמריצים אלה - כדאי שתשקלו לפעול ולהתנהל מול גורמים מקצועיים ורלוונטיים שיעזרו בניהול חכם, יעיל ואפקטיבי.

גיזמו הנדסה, המעניקה ללקוחותיה, יזמים וממציאים, שירותי פיתוח הנדסי, שירותי תכנון ואף ייצור של מוצרים חדשים, לרבות הכוונה למציאת מפעלי ייצור רלוונטיים בדגש על בעלי אמינות גבוהה- הממוקמים במזרח הרחוק, בסין. חברת גיזמו הנדסה, לצד שירותי הפיתוח שלה - תוכל לספק בעבורכם גם הכוונה מתאימה בנוגע למציאת משקיעים פוטנציאליים ולתכנון נכון של השלבים, ליצירת אמינות לכול אורך הדרך.

אנו מזמינים אתכם לתאם פגישת הכוונה מקצועית כבר היום ולהבטיח את תכנונו של המחר!