מידע אודות אתרי גיוס המונים מובילים

אתרי גיוס המונים הולכים ונעשים פופולאריים בשנים האחרונות, בכל תחום שבו אנשים מעוניינים בגיוס יעיל של כספים. אתרים מסוג זה קיימים כבר שנים רבות, אך בעשור האחרון הם תופסים תאוצה גדולה.

מהו גיוס המונים?

כל אדם אשר זקוק למימון לצורך פרויקט כלשהו, מחפש לעצמו מקורות מימון מתאימים. זה יכול להיות אמן אשר מעוניין לפרסם את עבודתו – כמו סופר, למשל, שזקוק למימון כדי להוציא לאור את ספרו. זה יכול להיות אדם בעל יוזמה חברתית או פילנטרופית, שמעוניין במימון עבור הפרויקט שבדעתו להקים. וכמובן – אלו יכולים להיות יזמים וחברות סטארטאפ, אשר מעוניינות במימון מתאים לייצור של פטנט או מוצר חדש כלשהו. גיוס המונים הוא אופציה נפלאה לגיוס כספים. במקום לפנות למשקיעים יחידים או לתורמים גדולים, ניתן להשיג השקעה מתאימה באמצעות פרסום של הפרויקט ברשת. אנשים שמתעניינים בפרויקט, יכולים לתרום לו או להשקיע בו, בסכום המתאים להם, בקלות ובפשטות מעל גבי האתר. חברת גיזמו מייקר תשמח לתת לכם יעוץ בתהליך גיוס המונים, המאפשר לפרויקט שלכם להתפתח.

אתרי גיוס המונים

כיום קיימים עשרות אתרים לגיוס המונים. עם זאת, ישנם כמה אתרים מובילים בתחום זה.

  • קיקסטארטר (Kickstarter) – הוא אתר גיוס המונים מן המפורסמים והפעילים ביותר בתחום, והוא משמש במה לייצור מעשי של רעיונות יצירתיים בכל תחום. יזם אשר מפרסם את הפרויקט שלו באתר קיקסטארטר, קובע סכום יעד ותאריך יעד, ומציע לגולשים תמורה מתאימה לכל סכום המושקע בפרויקט – ככל שההשקעה גדולה יותר, כך תהיה גם התמורה גדולה יותר. בתום תקופת הפרויקט, אם הסכום שנצבר אינו מגיע ליעד שאותו הציב היזם – הוא לא ייגבה מן המשקיעים כלל.

  • אינדיגוגו (Indiegogo) – גם הוא אתר גיוס המונים, שקיים משנת 2008. אתר אינדיגוגו ידוע בזכות הפרויקטים הרבים שפורסמו בו וזכו להצלחה גדולה, ולגיוס השקעות בסכומים גבוהים ברהבה מן הסכומים שנקבעו מראש. אופן הפעילות של האתר דומה לזה של קיקסטארטר, אלא שהוא מאפשר ליזמים לקבל את סכומי הכסף שהושקעו גם אם הקמפיין לא השיג את סכום היעד, בניכוי של אחוזים מסוימים.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בנושא פיתוח פרויקטים ומוצרים, להתחלה טובה עבור המוצר שלכם!