איך מגייסים כסף בקיק סטארטר

גיוס המונים זו פלטפורמה המאפשרת ליזמים לגייס תמיכה כספית בפרויקטים שלהם. השיטה שהפכה לנפוצה, תפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ומטרתה ליצור תהודה רחבה ככל הניתן בקרב הציבור הרחב על מנת להשיג את תמיכתם ברעיונות חדשים ולעזור במימושם. זאת, מנסים היזמים ליצור באמצעות אתרי אינטרנט ייחודיים המציעים אפשרות זו של העלאת ושיתוף הרעיון אותו הם מבקשים לקדם ולפתח.

אתר כדלקמן, נקרא קיק סטרטאר והיום נעמוד על מספר דרכים בהם אתם, היזמים, יכולים לקרב עצמכם אל עבר מימוש רעיונותיכם באמצעות אתר זה:

הפצה היא לא מילה גסה: לעיתים תכופות אתם נתקלים בפייסבוק - בפוסטים העוסקים במימון המונים. הסיבה לכך היא מוצדקת; כיוון שיש המון רב המנסה לגייס תמיכה ברעיון כלשהו. אלו הזוכים להצלחות בגיוס התמיכה במטרותיהם הם לרוב אילו שהתמידו ופעלו בצורה שוטפת לקדם את רעיונותיהם ע"י העלאת פוסטים למשל מדי יום ואפילו מספר פעמים ביום.

תשתית של עוקבים בפייסבוק יכולה לעזור ואם אין לכם כזו, תפנו למכרים שיש להם ואל תחשבו פעמיים על לבקש מהם לעזור לכם. השקיעו מאמץ רב בהפצה בעיקר בשבוע הראשון - הימים הראשונים הם קריטיים. על פי נתונים של האתר קיק סטארטר - כאלה המצליחים לגייס היקף של 30% מהיעד שלהם במהלך השבוע הראשון, הם בעלי סיכוי של כ - 80% להגיע ליעד הסופי.

גם מייל יכול להיות דרך הפצה מעולה - צרפו למכריכם פנייה אישית לתמוך בפרויקט שלכם ולהפיצו.

ישר ולעניין: בקשו ממכרים וממשפחה לספר על הרעיון שלכם דרך תקשורת בין אישית.

(פה לאוזן). בנוסף, אם הרעיון שלכם הוא ייחודי ומעניין מספיק, אולי אף תצליחו להכניסו לתוכנית טלוויזיה כמו למשל "צינור לילה". אפשרות נוספת להגיע אל מרכז העניינים היא ליצור קשר עם עיתונאים במטרה ליצור כתבה בעיתון או באתר פופולאריים.

מקצוענות היא שם המשחק: על מנת לקדם את הרעיון שלכם באתר קיק סטארטר ניתן לפנות לדוגמא למשרדי פרסום ויחסי ציבור שמודעים לעלייה הגוברת בשימוש באתרי מימון המונים ושיירצו לקחת חלק באפשרות לעזור ללקוחותיהם להשיג הצלחה במימוש מטרותיהם.

המקצועיות והניסיון הרב שלנו, בחברת "גיזמו הנדסה" - הנשען על מצע של ידע וקשרים נרחבים בעולם העסקי, יכולים לתת לכם, היזמים, את ה"דחיפה הראשונה" אל עבר ההצלחהלמימוש רעיונותיכם באתר "קיק סטארטר" וכדוגמתו ובנוסף לעזור לכם לפתח ולהביא למימוש הפרויקטים האישיים בליווי צמוד ועם אין סוף מוטיבציה.

לקבלת ייעוץ ו\או קביעת פגישה, צרו איתנו קשר.

ההצלחה שלכם, היא המטרה שלנו !