איכן ניתן לגייס השקעות לפיתוח פטנט

רעיון לפטנט הוא הצעד הראשון במסע מרגש אך מאתגר בכיוון פיתוח, ייצור ומימוש של אותו הרעיון. לרוב, הנקודה המאתגרת ביותר במסע זה היא הפן הכספי. ממציאים, לרוב יחפשו משקיעים שישקיעו ברעיון שלהם על מנת להביא לכדי מימושו בפועל.

לפניכם ארבעה דרכים שניתן להיעזר בהן לצורך גיוס השקעות לפיתוח פטנט:

לחפש משקיעים בחו"ל: העבירו בקשה למימון פדראלי. ממשלת ארה"ב תומכת באופן אקטיבי בעבודות מחקר ופיתוח של ממציאים - בעיקר כאשר מטרות הפיתוח עומדות בקנה אחד עם מחלקות פיתוח שונות בממשל ארה"ב. מימון פדראלי יכול להגיע עד לסכום משמעותי של כמה מיליוני דולרים בהשקעה בפיתוח. בדקו באתרי אינטרנט לגבי מימון פדראלי- ייתכן ותמצאו שם את ההשקעה הדרושה לכם.

מה ששלך, קצת שלי: נסו לפנות למשקיעים בלתי פורמאליים. משקיעים נותנים חסות לחברות\סטארטאפים מתחילים ע"י תרומות של סכומים יחסית קטנים שיכולים לנוע בין עשרים עד מאה אלף דולרים. ציפייתם היא להחזר בצורה של אחוזים מסוימים על בעלות אותן חברות\סטארטאפים חדשים. לרוב, אותם משקיעים כמעט ולא מעורבים בהחלטות ניהוליות ביום יום אך מציגים לעיתים תוכניות בנוגע לחברה.

אין כמו בבית: דברו עם משפחה וחברים בנוגע לאפשרות לקחת הלוואה או תרומה לצורך מימון הפרויקט שלכם.

LIKE, לכל מי שתומך: רשתות חברתיות; מצד אחד, הן פלטפורמה בעלת סיכון נמוך מצד יזמים המבקשים להשיג תמיכה לפיתוח פטנט חדש שלהם - אך מצד שני מצריכה השקעה משמעותית באופן הצגת הרעיון ברשת, התמדה בעדכונים שוטפים, נראות ועיצוב וסגנון כתיבה.

בראש ובראשונה מומלץ להשתמש ברשת החברתית הפופולארית ביותר- הפייסבוק; כמו כן, באתרי מימון המונים כגון headstart, אתר קיק-סטארטר, אינדיגוגו ועוד, המאפשרים קידום השגת תמיכה בפיתוחים\פרויקטים שונים.

פיתוח פטנט הוא מעורר השראה כיוון שהוא משלב חדשנות, יצירתיות ויכול לייצר פריצת דרך בחיי היום יום של כל אחד ואחת ברחבי העולם.

אנחנו בחברת "גיזמו הנדסה" עוסקים במחקר, פיתוח וייצור מוצרים וכמו כן בהכוונה והפנייה לגורמים המתאימים שיאמינו כמונו ברעיון שלכם ויביאו אותו לכדי מימוש.

מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ בנושא פיתוח מוצר חדש.