לעשות תהליך פיתוח מוצר בחברה יצרנית

את חברת גיזמו מייקר לפיתוח של מוצרים ופטנטים אתם מכירים בתור חברה שמפתחת מוצרים עבור יזמים וממציאים. עכשיו, הכירו את הפן הנוסף של החברה - פיתוח מוצרים עבור חברת הבת שלה – חברת Nemo Power Tools.

חברת Nemo Power Tools היא חברה מקצועית אשר עוסקת בפיתוח ובייצור של כלי עבודה מסוגים שונים, בעיקר לשימוש תת ימי. החברה הוקמה בשנת 2014, לאחר פיתוח וייצור של מקדחה ייחודית המשמשת לעבודות תת מימיות, ולעוד מגוון רחב של שימושים תעשייתיים – מקדחה שהיא מוצר הדגל של החברה, ומוכרת כבר במקומות רבים מאד בכל רחבי העולם. מאז הקמת החברה, קו המוצרים שלה הורחב, וכיום היא עוסקת במגוון ענק של כלי עבודה תעשייתיים, בעיקר, כאמור, כאלה אשר יעילים לעבודה מתחת למים.

חברת Nemo Power Tools מפעילה מפעל ייצור בסין, בו היא מייצרת את כלי העבודה התת ימיים הללו בייצור המוני, ומשווקת אותם ללקוחות הרבים.

מכיוון שמדובר בכלי עבודה המיועדים לשימוש מתחת למים, דואגת חברת Nemo Power Tools לפתח אותם עם מאפיינים המאפשרים עבודה בתנאים תת מימית ותנאי מזג אוויר קיצוניים. כך, כל הכלים המפותחים והמיוצרים בחברת Nemo Power Tools הם כלים בעלי עמידות לתנאים קיצוניים כמו לחץ חזק ושינויי טמפרטורה. הכלים השונים מיועדים לשימוש במגוון עומקים (עד לעומק 100 מטר), על מנת שיתאימו לכל סוגי העבודות הנדרשות.

כיום, במקומות רבים בעולם כבר עושים שימוש במוצרים האיכותיים שיוצאים מחברת Nemo Power Tools. ניתן לראות את כלי העבודה התת מימיים הללו בשימוש של אנשי מקצוע רבים, לדוגמא: צוללנים מסחריים, צוללנים חוקרים, מומחי בריכות, בעלי סירות וספינות, שרברבים, עובדי בניין, צוללנים צבאיים, צוותי הצלה ועוד. חברת Nemo Power Tools מפתחת גם מוצרים נוספים בתחומים כמו מעבדות סטריליים, בריכות וספא, בטיחות ציבורית וצבאית, ועוד.

חברת Nemo Power Tools מקושרת עם יותר מ-80 מפיצים ואנשי מסחר אשר ממוקמים ב-40 מדינות בכל רחבי העולם. זאת על מנת להביא את החדשנות ואת האיכות של חברת Nemo Power Tools ללקוחות בכל מקום בעולם.

מזמינים אתכם להתרשם מהמוצרים שמפתחת חברת בת של גיזמו מייקר באתר החברה: https://nemopowertools.com/

יש לכם רעיון למוצר שאתם רוצים לפתח – צרו איתנו קשר ותתאמו פגישת ייעוץ עם הצוות שלנו!