צעדים שיאפשרו להימנע מהעתקות של מוצר שלכם על-ידי היצרן סיני

עבור סוגים מסוימים של מוצרים כמו למשל מוצרי חשמל, פלסטיק ועוד, היצרנים הסינים מהווים את המקור הטוב ביותר. תהליך הייצור יכול להתבצע באופן יחסי באיכות גבוהה במיוחד לעומת עלות נמוכה של תהליך הייצור עצמו. יחד עם זאת, קיימת תופעה המדאיגה יזמים רבים-  העתקות של המוצר שלהם על ידי מפעלי ייצור בסין. משמעות הדבר היא שהרבה מאד יבואנים\יזמים נאלצים להתמודד מול האתגר המאד לא פשוט: הופעתם של העתקים של המוצרים שלהם בשוק העולמי.

לפניכם דוגמאות לכמה דרכים עיקריות אשר באמצעותן תוכלו להגביר את ההגנה על המוצר שלכם מפני האפשרות של העתקתו על ידי יצרן סיני:

  • חיפוש יצרן אמין: ישנם אתרי אינטרנט כדוגמת "Global Sourcing", או "Alibaba" שבהם ניתן למצוא בין השאר מפעלי ייצור שונים, גם בסין. באתר ניתן לראות ולקבל מידע בנוגע למפעלים הייצור השונים, המלצות וכד'.

  • המלצת חבר: תתייעצו עם חברים / קולגות שעבדו בעבר מול מפעלים מייצרים, בקשו המלצות למפעל אמין.

  • המלצות מהלקוחות של המפעל: התרשמתם לטובה ממפעל כלשהו – לפני שמחליטים, בקשו מהמפעל לקבל המלצות מהלקוחות שלהם, שכבר ייצרו במפעל הזה את המוצרים שלהם בעבר או ממשיכים לעבוד עם המפעל הזה גם היום.

  • פגישת היכרות: לאחר שתגיעו להחלטה בנוגע למפעל ייצור כזה או אחר בסין, תגיעו אליו בכוחות עצמכם, על מנת לוודא שכל מה ששמעתם מהממליצים, ראיתם באתרים – מתקיים בפועל, ודאו שהמפעל אכן בעל פס ייצור, ושהעבודה בו מתרחשת בצורה מסודרת, הכירו את המנהלים, צרו קשר אישי.

  • צרו רכיבים שונים במקומות שונים: ובכל זאת, גם אם המפעל נראה אמין, כדאי לנקוט באמצעי זהירות נוסף: את הרכיבים השונים של המוצר שלכם תייצרו במספר מפעלי ייצור שונים בסין. כך התוכן הטכני של הפרויקט לא יחשף לשום מפעל בשלמותו, ולא תתאפשר העתק המוצר שלכם.

ולבסוף, גם השיווק חשוב:

  • היו ראשונים לשווק את המוצר שלכם:  גם אם שהיצרן הסיני ינסו להעתיק את המוצר שלכם, היתרון בכל מקרה נמצא בידיכם, ובמידה ותזדרזו להתחיל בתהליך שיווק המוצר, כבר תספיקו לזכות בדעת הצרכן לטובת המוצר שלכם.

אנו בחברת גיזמו הנדסה מאמינים בראש ובראשונה באמינותבהתנהלותנו מול לקוחותינו. כחברה המומחית בתחומי התכנון, הפיתוח והייצור של מוצרים בכלל ובקידום ופיתוח רעיונותיהם של לקוחותינו בפרט, אנו רואים ערך עליון בקניינם הרוחני. נוסף על כך, אנו מקיימים מערכת קשרים עסקית ענפה ברמה הגלובלית ועם דגש על אזור המזרח הרחוק, בסין.

אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ מקצועית גם כדי לקבל הכוונה כשהמטרה היא להגיע ליצרן סיני איכותי ואמין !