הדפסה תלת ממדית - ייצור מודלים וחלקים בהדפסה בתלת מימד

ייצור מודלים ואבי טיפוס פלסטיים בהדפסה תלת מימדית

הדפסה תלת ממדית הינה טכנולוגיה מתקדמת לייצור אבי טיפוס, דגמים ומודלים.

ישנן עשרות מכונות הדפסה תלת מימדית מסוגים שונים, המיועדות לייצור בחומרים  מסוגים שונים, מגוון צבעים ורזולוציות.

אנו מחזיקים במשרדינו מכונת הדפסה תלת ממדית מתקדמת, מסוג FDM להדפסת חלקי פלסטיק קשיחים וחזקים, מכונת אובגט להדפסת חלקים מדוייקים במיוחד או חלקי סיליקון וגומי, ומכונות מתקדמות נוספות.

הטכנולוגיות המתקדמות במפעל מאפשרות לנו להעניק ללקוחותינו שירות בניית אבי טיפוס במחירים אפסיים, כחלק מתהליך הפיתוח ההנדסי של המוצר. בעזרת הציוד המתקדם אנו יכולים להפיק דגמים של המוצר עוד לפני סיום תהליך הפיתוח, ולבדוק את איך חלקים שונים של המוצר מתפקדים, ניראים ומרגישים.

בין היתר אנו משתמשים במכונות ההדפסה התלת ממדית שלנו לצורך:

- הכנת קופסאות זיווד לרכיבים אלקטרוניים שאנו מפתחים.

- בדיקה פונקיונאלית של "סנאפים" וחלקים גמישים.

- בדיקת אפיצות, חיכוך ותפקוד מכאני של רכיבים במערכת

ועוד.

החלקים מודפסים בפלסטיק ABS קשיח, והם בעלי תכונות זהות לחלקים "סופיים" המיוצרים בתבניות הזרקה בייצור המוני.

איך זה עובד?

הדפסה תלת מימדית היא שיטת ייצור המאפשרת ליזם או למפתח פטנטים, לקבל מודל מוגמר של פטנט בשלבי פיתוח, ולעיתים גם אב טיפוס מכאני, מתפקד.

בשביל לייצר את החלק, יש לשלוח לנו קובץ תלת ממדי של החלק המבוקש בפורמט STL או סוליד וורקס - קבצי תלת מימד אותם יכולים להפיק מעצבים תעשייתיים ומהנדסי מכונות.

במידה ואין בידכם קובץ מסוג זה, ניתן גם לשלוח אלינו שרטוט ידני (אפילו שרטוט וסקיצות מתוך בקשת רישום פטנט) ואנו נבנה עבורכם קובץ תלת ממדי מתאים לייצור.

מחירי הייצור בשיטה זו תלויים בנפח הפלסטיק הדרוש לייצור החלק. חלקים בעלי נפח קטן יהיו זולים, אך חלקים בעלי נפח גדול יותר יהיו יקרים יותר בהתאם.