הנדסת מוצר חדש יצירת אב טיפוס ופיתוח לכדי מוצר סופי.

הנדסת מוצר חדש יצירת אב טיפוס ופיתוח לכדי מוצר סופי.

הנדסת מוצר חדש – מהחל ועד כלה

יש לכם רעיון? יש לכם צורך?  חברת גיזמו תקרום עור וגידים על השלד הרעיוני, האוורירי ותהפוך אותו למוצר. לאחר קבלת הדרישה מכם, לקוחות קיימים או פוטנציאליים, מתכנסים מהנדסי החברה, המעצב התעשייתי שלה ומפתחים הייעודיים של מוצרים במגוון תחומים, לאפיון המוצר הנדרש וזיוודו (במידה שהוא נדרש), שרטוטו, הדמייתו בתלת ממד, ביצוע סימולציות שלו ובדיקת עמידותו בכל התנאים הנדרשים על ידי הלקוח, עיצובו, יצירת אב טיפוס שלו ולאחר כל הבדיקות – מעבר לייצור סדרתי שלו. סיעור מוחות מקצועיים של מומחים בעלי ידע נדרש בתחום הספציפי וניסיון מוכח של יצירת מוצרים וזיוודים מאפשר לחברת גיזמו להציע לכם שירות מקצועי ללא דופי.

כל מוצר שייאמן גם ייתכן:

מחויבים לכל תקני התקן והאיכות, אנחנו מציעים ללקוחות מערך שלם, כולל, של ייזום רעיונות- או תרגומם, הלכה למעשה, למוצרים, תכנונם, פיתוחם וייצורם. מודיעים לרגישות היתרה הן של  המוצרים מזה  והן לגורמי השחיקה השונים העלולים לפעול עליהם בסביבת פעולתם מזה, אנחנו מספקים ללקוחותינו  איכות ובטיחות במעטפת קשיחה – זיווד עמיד בכל תנאי.

אנחנו לא מסתפקים באומדנים. תחילת ייצורו הסדרתי של כל מוצר נעשית רק לאחר שאנחנו נוכחים לדעת ומשוכנעים בנכונותם ובדיוקם המחולט של כל החישובים, אשר נעשים באמצעות מידול הנדסי ממוחשב, המאפשר לנו לקבל נתונים מדויקים לפרטי-פרטים של נפח, משקל ותכוניותיו המכאניות של הרכיבים בשלבי פיתוחם.

לא אחת, בהעדר אפשרות להיסמך על תקדימים אנחנו יוצרים אותם למענכם, על-פי כל הפרמטרים שאתם קובעים על בסיס השימוש הייעודי במוצרים. צוות המוחות ההנדסיים והפלטפורמה הטכנולוגית הממוחשבת המתקדמת שלנו מהווים ערובה ל פיתוח מוצר ים במגוון עצום של תחומים ובהם, בין השאר: ציוד ומכשור רפואי, מכאני, אלקטרוני, פלסטי; מערכות ומערכי ייצור לתעשייה( הביטחונית ואחרת), לרבות אריזות ואוטומציה תעשייתית; מוצרים לשימוש ביתי, כלי עבודה, מוצרי צריכה ומשחקים; מוצרים לענפי החקלאות השונים, רכב ותעבורה, אנרגיה ירוקה ומתחדשת, חיסכון ומחזור ועוד.