זיווד לPCB זיווד כרטיסי אלקטרוניקה ותכנון זיווד מוקשח למערכות שונות

בין שאר השירותים המקצועיים שמעניקה חברת גיזמו ללקוחותיה – זיווד לכרטיסי אלקטרוניקה. צוות המחקר והפיתוח של החברה כולל מהנדסי אלקטרוניקה עתירי ניסיון (וברוכי כשרון), המתמחים בתכנון ובפיתוח רכיבים אלקטרוניים וביצירת אינטגרציה שלהם.

איגום משאבי הדעת והידע במסגרת החברה, מאפשר ללקוחותינו ליהנות לא רק ממוצרים איכותיים אלא גם מעיצוב מוקפד שלהם, הודות למעורבותו של מעצב התעשייה שלנו בכל שלבי תכנון המוצרים וייצורם.

מעורבותם הפעילה של מהנדסי מכונות, מהנדסי אלקטרוניקה ומעצב תעשייתי בכל שלבי תכנון מוצרים וזיוודם, לרבות, כמובן, זיווד PCB , מהווה ערובה לקבלת מוצר מוגמר מוקפד עד אחרון פריטיו.

העיצוב חלק בלתי נפרד מהמוצר:

החברה מציעה זיווד איכותי ובטיחותי לכרטיסי אלקטרוניקה, המפותחים ומיוצרים בתוכנות מתקדמות של תכנון   תוכנה והמרתה למעגל מודפס ייחודי וייעודי.

בראייתנו ובתפיסתנו,  המוצר ואריזתו הם מקשה אחת: המוצר והזיווד חד הם. לכן,  בד בבד עם פיתוח מוצרי אלקטרוניקה מגוונים, על פי דרישות הלקוח, אנחנו עוסקים בתכנון ובפיתוח של זיוודם.

כרטיסי אלקטרוניקה הם ליבת המוצר ולכן תפקיד הזיווד הוא להעניק לו בכלל ולרכיביו היותר רגישים בפרט הגנה מרבית בכל תנאי השטח. כשם שמקובל להניח כי חוסנה ועמידותה של שרשרת נבחנת על-פי מידת החוזק של החוליה החלשה ביותר בה, כך ההגנה המיטבית על המוצר נבחנת על-פי האופן שבו הזיווד מספק הגנה על המוצר.

מי מכם שיזמין זיווד PCB יוכל להיווכח בהקפדה היתרה של החברה על קיום תהליך מובנה ומסודר, הכולל עבודה  המתבצעת בהתאם תכני עבודה מסודרת ומוגדרת ועל-פי כללי התכן.

התהליך כולו, מהחל ועד כלה, מתבצע בשקיפות מלאה, כאשר בכל שלב תוכלו לקבל מידע מלא ומפורט. תוכלו לראות אישורי הסמכה מקוריים של בעלי המקצוע שלנו. תוכלו לקבל מידע על עבודות קודמות שהחברה ביצעה, ובמגבלת הסודיות המתחייבת והנדרשת ואי-הפרת חוזה הסודיות עם לקוחות קודמים – לראות תמונה של תכן פרוייקט קודם.