זיווד אלקטרוני פיתוח תכנון וייצור מארזים כיסויים קופסאות ופלסטיקה.

זיווד אלקטרוני


מי שזקוקים לשירותיה של חברה העוסקת בתחום זיווד אלקטרוני ודאי רוצים לקבל שירות מחברה שתחום מומחיותה הוא  בתכנון, בפיתוח ובייצור זיווד ומארזים לרכיבי אלקטרוניקה באמצעות כרסום ועיבוד שבבי, הדפסה תלת ממדית ובשיטות נוספות על-פי כל דרישות תקני האיכות המחייבים והמחמירים. חברה המסוגלת לספק מענה מיטבי על-פי אמות מידה אלה היא חברת ההנדסה גזיבו

זיווד אלקטרוני הוא מלאכתה של חברה המתמחה בהנדסת מכונות לתחום ייחודי וייעודי זה. המושג זיווד – מלשון מזוודה – עלול להטעות, מאחר שלא מדובר רק בעטיפה, שאפשר אתה ואפשר בלעדיה: זיווד אלקטרוני מאפשר לכרוך את התוכן עם אריזתו ליחידה אחת, שלא ניתן להפריד בין מרכיביה.

החברה שלנו מעניקה לרכיבי האלקטרוניקה – מהם זעירים ושבריריים הזקוקים ל"בית" שבו ניתנת להם הגנה מרבית ומיטבית – מעטפת בטיחותית יעילה ביותר. ההכרח לנייד ולשנע את הרכיבים, אם בשל העובדה ששלבי הייצור השונים שלהם נעשים במקומות אחדים ואם לצורך שיווקם, מחייב התקנת מארז איכותי, שבו הם יישמרו באופן שיבטיח את שלמותם.

צרכניו של זיווד אלקטרוני:

חברות ועסקים שונים נזקקים למכשירי אלקטרוניקה וממילא גם לזיווד אלקטרוני. עם החברות נמנות: חברות תקשורת, חברות אלקטרוניקה שבהן עוסקים בתכנון  ובייצור מעגלים מודפסים ואלקטרוניים ומכשירים אלקטרוניים שונים, חברות המייצרות ציוד חקלאי, חברות הייטק חברות העוסקות במכשור רפואי, מדפסות גדולות ועוד.

הלקוח מזמין את המארז ( הזיווד) הנדרש על-פי צרכיו מסוג חומר שמתאים לו. התפקיד, המחויבות והידע שלנו מאפשרים לנו להציע ללקוחות את הזיווד האלקטרוני המיטבי, שייתן מענה מושלם לצרכיהם. אנחנו מייחסים חשיבות עליונה להקפדה חסרת פשרות בכל שלב בתהליך הייצור, לרבות הליטוש הסופי וכך מה שכלול  במושג גימור .

 שירותיה המקצועיים של חברת גזיבו מאפשרת לכם לישון בשקט, לאחר שאתם הולכים לישון בתחושה ובידיעה כי החברה תספק לכם את הזיווד הטוב והאיכותי ביותר.