Picofund - חברת השקעות ייחודית במינה

אנשים אשר מפתחים מוצר חדש, ומגיעים לחברת גיזמו מייקר על מנת לקבל ליווי מקצועי, זקוקים לא רק לליווי מקצועי – אלא גם למימון עבור הליווי הזה ועבור כל שלבי הפיתוח של המוצר. חברת גיזמו מייקר עובדת בשיתוף פעולה עם חברת PicoFund, אשר מעניקה מימון ליזמים מתחילים, ומסייעת להם להפוך את החלומות שלהם למציאות.

הייחודיות של PicoFund

חברת PicoFund הוקמה על ידי שני אנשים בעלי תחומי מקצוע שונים לחלוטין – האחד מהנדס מכונות ויזם, והשני – איש שיווק בעל היכרות מקצועית עם כל תחומי השיווק. תחומי הידע השונים של שני המייסדים משלימים זה את זה, והופכים את חברת PicoFund לחברה אשר מעניקה ללקוחותיה ערך מוסף של ידע, ניסיון, ומענה מקיף לכל שאלה בתחומי פיתוח מגוונים ביותר. ההיכרות של המייסדים עם שני התחומים הללו – ההנדסה והשיווק, מאפשרת להם להעניק ללקוחות של החברה ליווי מקצועי, הן בתחום המקצועי המעשי, של פיתוח המוצר, והן בתחום השיווקי של שיווק המוצר למשקיעים ושל השיווק שלו בסופו של התהליך, למשתמשי הקצה.

השירות הייחודי של PicoFund

חברת PicoFund, בניגוד לחברות אחרות אשר משקיעות ביזמים, אינה דורשת מן היזמים להציג אב טיפוס מוכן של המוצר; היא אינה דורשת חומרי שיווק מפורטים ואפילו לא מצגת. כל מה שעליכם לעשות כאשר אתם ניגשים לחברת PicoFund, הוא להציג את הרעיון שלכם בפני הבעלים של החברה. הניסיון הרב של צוות החברה מאפשר לה לזהות את הרעיונות הטובים, המבריקים ובעלי הפוטנציאל, ולבחור בהם. הסיכוי שלכם להשיג מימון וליווי מחברת PicoFund גבוה בהרבה מהסיכוי שלכם לקבל אותו בכל מקום אחר. לשם הדוגמא: הסיכוי לקבל מימון מקרן הון סיכון הוא כ-1 ל-10,000. לעומת זאת, הסיכוי שלכם לקבל מימון מחברת PicoFund עומד על כ-1 ל-4. חברת PicoFund גם דואגת לתת ליזמים מענה מהיר: אתם מגישים את הבקשה באמצעות הטופס של PicoFund, והחברה חוזרת אליכם עם תשובה בתוך מספר ימים בלבד.

חברת PicoFund מתייחסת לכל יזם ולכל המצאה בכבוד הראוי לה, ועושה את כל המאמצים לפתח אותה ולגרום לה להצליח. החברה משקיעה חשיבה יצירתית וחדשנות מתקדמת, על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, בה תוכלו להפנות את המשאבים הכלכליים שתקבלו לאפיקים מעשיים.