חברות הנדסה - חברת פיתוח מוצרים, תכנון תכן והנדסת מוצר חדש

תכנון הנדסי מקצועי ואיכותי על ידי חברות הנדסה הוא השלב הראשון לקראת הפיכת רעיון מהפכני חדשני והכי חשוב מקורי למוצר אטרקטיבי ומוצלח. הרעיון הראשוני שלכם יוכל לצאת אל הפועל בדמות של מוצר חדיש ויעיל רק בעזרת חברת הנדסה מקצועית ומנוסה. חברת גיזמו המתמחה במתן שירותי פיתוח, תכנון ותוכן הנדסי בין השאר עבור חברות מסחריות במגוון תחומים ומשרד הביטחון, מציעה לכם להתרשם ממהנדסים מומחים שיבטיחו לכם תכנון הנדסי איכותי ומוצלח עבור המוצר החדש שלכם.

תכנון הנדסי איכותי לתוצאות מוצלחות בסוף התהליך

בין אם ברצונכם לפתח מוצרים לתעשייה הביטחונית, לצבא, לתחום הרפואה, התעשייה או החקלאות, ישנו צורך הכרחי ובסיסי בתכנון הנדסי מעמיק הכולל בחובו תהליכי עבודה מדויקים, מפורטים ויסודיים במיוחד. פירוש המונח "הנדסת מוצר" מתייחס לתרגום הרעיון ומימושו למונחים טכניים בעזרתם ניתן יהיה לייצר את המוצר ברמה המדויקת והיעילה ביותר. חשוב להתמקד היטב בתכנון ההנדסי של כל מוצר הכולל מחקר כחלק מהשלבים הראשונים, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות בסוף התהליך.

?מה כולל תכנון הנדסי

מהנדסי מוצר נדרשים לערוך ניתוח מקיף עבור אותן הפעולות שהמוצר נדרש לבצע, עבור הצרכים שהמוצר נדרש לספק, חומרי הגלם הנדרשים לפיתוח המוצר, מבנה המוצר, התאמתו לקהל היעד וכיוצא באלו. תהליך איכותי של תכנון הנדסי מתמקד לא רק בהיבטים ההנדסיים של המוצר אלא גם בפן השיווקי כגון פיתוח זיווד למוצר, היינו יצירת אריזה לצרכי הגנה על רכיביו העדינים. קיימים מספר שלבי משנה בכל תהליך של תכנון הנדסי שבלעדיהם אי אפשר לקבל תוצאות איכותיות רצויות.

שלבי משנה בתהליך

שלבי משנה אלו כוללים תכנון כללי, תכנון קונספטואלי, תכנון מפורט, אינטגרציה וניסויים, עבודה על תיק שרטוטים, הפקת לקחים ומסקנות, הרכבות והרצות, העברה לייצור סדרתי, שיפורים ועדכונים ועוד רבים. השלב ההתחלתי שנעשה על ידי המהנדסים מתמקד בתכנון האב טיפוס של המוצר, כלומר בתכנון הדגם הראשוני, גולמי שנדרש על מנת להמחיש את המוצר הסופי. אם ואותו האב טיפוס הצליח לעבור את הבדיקות הרצויות הנדרשות ובוצעו בו שיפורים כאלו ואחרים, ישנה אפשרות להתקדם לייצור הסופי של המוצר.

סטרט אפ להתייעלות העבודה

חברת גיזמומייקר עובדת בשיתוף פעולה עם חברת MecBit אשר פיתחה תוכנה שמאפשרת התייעלות משמעותית במסגרת פיתוח ותכנון הנדסי של מוצרים. תוכנה זו מהווה סטרט אפ פנימי של מקביט ואבן דרך בייעול תהליכי הפיתוח כאמור. התוכנה מעניקה הזדמנות נהדרת למהנדסים, מעצבים ומנהלי פרויקט לבצע הזמנות עבור חלקים ומודלים בשיטת הדפסה תלת ממדית ועיבוד שבבי וזאת ללא זמני המתנה ממושכים עד לניתוח הקבצים וקבלת הצעות מטעם יצרנים שונים. המערכת מאפשרת לייעל ולהאיץ את סבבי הפיתוח, וכך לספק שרותי הנדסה איכותיים בעלויות נמוכות יותר.

המערכת החדשה של חברת מקביט משמשת עד היום מפתחי מוצרים מחברות אחרות במטרה לחסוך בזמן ולייעל את העבודה. גיזמומייקר ממשיכה לעסוק בפיתוח טכנולוגיות ייחודיות ומספקת למעגל לקוחותיה שירותי פיתוח הנדסי ופיתוח מוצר בזמנים אופטימאליים ובמחירים ללא תחרות.