פיתוח מוצרים בחברות הנדסה - מדוע מומלץ לפנות לאנשי מקצוע לצורך פיתוח מוצרים

בוקר טוב. קמתם הבוקר עם חלום. יש בכם דחף ומוטיבציה להפוך אותו למציאות. האם הדבר שייאמן אכן  ייתכן?

מזה שנים אתם חולמים על פיתוח מוצר , אשר יאפשר לכם, לדוגמה, לשבת בבית קפה ולהמתיק סודות וקפה עם בן או בת הזוג. השיחה מתחממת, הקפה מתקרר. האם ניתן למצוא פטנט שיאפשר לקפה להיוותר חם גם לאחר רבע שעה ואף יותר ובכך להאריך את משך השהייה שלכם ולהעמיק את השיחה?

חלום נוסף: מדי חורף את נאלצים לרכוש מטרייה חדשה, מאחר שזו המצויה ברשותכם מתקמטת ומתרפטת בתום עונה אחת – לא אחת  אף בעיצומה. האם ניתן לייצר מטרייה עמידה, אשר תוכל לשרוד יותר מאשר חורף אחד?

אתם חולמים – אנחנו, בחברת ההנדסה עתירת הניסיון (והמוניטין!) מגשימים.

חשיבות הפנייה אל אנשי מקצוע בתחום ייצור מוצרים חדשים מונחת מעצם תפקידן וייעודן של חברות הנדסה : מי שמאיישים חברות אלו הם מהנדסים, אשר הידע המקצועי שרכשו בלימודיהם מאפשר להם, בשילוב עם מעצבים תעשייתיים ולפי הצורך בשילוב אנשים ממקצועות אחרים, ליצור אב-טיפוס של המוצר ולבדוק את היתכנותו.

בחברת ההנדסה יבחנו את ההצעה שלכם ועל-פי מאפייניה ימסרו את הרעיון למי מהמהנדסים העשויים להתמודד עם הסיכוי ועם אתגר הפיכתה למוצר: מהנדס מכונות , מהנדס תעשייה וניהול, מהנדס מערכת, מהנדס מחשבים ועוד.

 בחברת ההנדסה ייבחן הרעיון שלכם בעיון ובקפידה ויוערך הסיכוי לפתח ולהפוך אותו לאב טיפוס, אשר ממנו, עם סיום כל שלבי התכנון והייצור, אמור להיווצר מוצר שימושי.

חברות הנדסה המעסיקות מהנדסים מדיסציפלינות הנדסיות שונות, המשלימות זו את זו, עשויות להעשיר את היזמים בידע שעשוי להועיל להם להעצים את תהליכי החשיבה שלהם ולסייע להם להיפתח לאופקי מחשבה ו...דמיון  על מוצרים נוספים שאין ספק לגבי נחיצותם ויש סיכוי טוב לעורר באמצעותם ביקוש ודרישה להם.

כדי שחזון יקרום עור וגידים וכדי שיוזמה תתורגם למעשה ועל מנת ששילוב החזון והיוזמה יניבו מוצר – הצורך בפנייה אל חברת הנדסה לבחינת הסיכוי ליצור אותו הוא, בעצם, תנאי הכרחי. אנחנו, בחברת ההנדסה, לא פוסלים שום רעיון על הסף, לרבות רעיונות אשר  על פניהם עלולים להישמע ולהיחשב מופרכים והזויים..

 אכן כן – לפעמים חלומות מתגשמים. אולי החלום הבא שיתגשם יהיה החלום שלכם, שאותו אנחנו נגשים עבורכם.