חברת גיזמו מספקת שירות ייצור חלקים בעיבוד שבבי

חברת גיזמו המספקת שרותי מחקר , פיתוח וייצור, ומשרתת חברות טכנולוגיה, יזמים וממציאים, מספקת שירות לייצור של חלקים בעיבוד שבבי . עיבוד שבבי זוהי שיטת ייצור תעשייתי בו מייצרים מודל או מוצר כלשהו על ידי תהליך של הסרה, חריטה או גריעה מתוך חומר גלם.

בשיטת עיבוד שבבי משתמשים למעשה בחומר גלם הגדול יותר מהמוצר אותו הלקוח מעוניין לייצר. עודף החומר מוסר ברמת
דיוק המגיעות עד אלפית המילימטר. התהליך נעשה באמצעות שימוש במכונות שונות כגון מקדחות, משחזות, מסורים ומחרטות. 

 ישנם חומרים שונים הנוחים לעיבוד שבבי , בינהם פלדה, פלדת אל חלד, ארד, פליז, דלרין, פוליאוריתן, ברונזה, עץ ואלומיניום. לרוב עיבוד שבבי נעשה כאשר רוצים ליצור דגמים בהם יש צורך בגלגלי שיניים ושימושים אחרים שדורשים דיוק מקסימאלי, דבר המאפשר אודות לטכנולוגית של עיבוד שבבי . 

 בתהליך העיבוד השבבי משתמשים בטכנולוגיות של ארוזיה חשמלית, התזת מים, חריטה, כרסום, ניסוח וקדיחה. קיימות טכנולוגיות רבות לעיבוד שבבי. ניתן לציין את הקידוח, חריטה וכרסום. כל הטכנולוגיות האלו מתאימות לחומרי גלם מגוונים. 
ישנם עיבודים שונים הנחשבים שייכים לתהליך העיבוד השבבי, בינהם הקידוד (גירוד צלעות קדח גלילי עד לקבלת מידה מדוייקת),  הברזה (חריצת חריץ בורגי בקדח גלילי), ניסור, השחזה/ליטוש (בעיקר ליטוש יהלומים שנעשה באבן לה הודבקה אבקת יהלומים), ואלקטרואירוזיה שזהו  עיבוד עדין בהתזת גיזים בעזרת זרם חשמלי.

ישראל נחשבת למדינה מאוד מפותחת ביצוא של כלי עיבוד שבבי ברמה בינלאומית וישנן דרישות רבות לשירות זה ממדינות זרות אחרות ברחבי העולם. אם גם אתם מעוניינים בשירות זה, ברמה איכותית ומקצועית, אתם מוזמנים לפנות לחברת גיזמו שתספק לכם שירות של ייצור חלקים בעיבוד שבבי .