טכנולוגיית ייצור מעגלים אלקטרוניים במדפסת תלת-מימדית

שיטות שונות של ייצור רכיבים אלקטרוניים

מעגלים אלקטרוניים מודפסים (Printed Circuit board) הם לוחות אשר מונחים עליהם רכיבים אלקטרונים שמהם מורכב מעגל חשמלי. החיבור בין הרכיבים האלקטרוניים השונים מתבצע ללא חוטי חשמל. במקום חוטי החשמל, ישנם פסי נחושת שהודפסו על לוחות שהינם מצעים שאינם מוליכים. מעגלים אלקטרוניים מודפסים הם אינם יקרים במיוחד ולרוב, בעלי רמת אמינות גבוהה. המעגלים האלקטרוניים המודפסים הינם תחליף לשיטה ישנה המחברת בין רכיבים אלקטרוניים באמצעות חוטים. כיום, כמעט בכל מערכת אלקטרונית שהיא, ניתן למצוא מעגלים אלקטרוניים מודפסים.

חברת ננו-דיימנשן הישראלית - זכתה לתואר המכובד, של אחת מן החברות החדשניות ופורצות הדרך; בכנס ה-Electronics360 הבינלאומי והיוקרתי אשר נערך ב-לאס-ווגאס בשנה אשתקד, בזכות פיתוח מדפסת התלת-מימד הראשונה בעולם - המסוגלת להדפיס מעגלים אלקטרוניים. המדפסת אשר פיתחה ננו-דיימנשן נקראת DragonFly 2020 ובאמצעותה; ניתן לייצר אבות-טיפוס של מעגלים מודפסים בטווח של שעות ספורות.

היכולת לייצר במהירות גבוהה במיוחד - מעגלים אלקטרוניים מודפסים רב-שכבתיים; באמצעות הדפסה תלת-ממדית, היא רעיון חדש ופורץ דרך בתעשייה של תכנון ועיצוב רכיבים אלקטרוניים. תהליך הייצור הקיים היום עבור יצירתם של מעגלים אלקטרוניים; הוא רב-שלבי ומצריך משאבים רבים ולא מעט השקעה כספית.

המדפסת התלת-ממדית הייחודית שפותחה על ידי חברת ננו-דיימנשן; מסוגלת לבצע הדפסת מעגל אלקטרוני רב-שכבתי שלם, הכולל את כל החיבורים הפנימיים הנדרשים בין השכבות וזאת, באמצעות טכנולוגיה של הזרקת דיו ייחודית. מדפסת ה-DragonFlay 2020 של ננו-דיימנשן תאפשר למשתמשים בה, לבצע בדיקות שונות תוך כדי מהלך ביצוע הדפסת המעגלים האלקטרוניים.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מצויים כל העת עם האצבע על הדופק הטכנולוגי וערים לכל התמורות הגדולות והחשובות המתרחשות עם פיתוחן של שיטות ייצור מתקדמות.

אנו מאמינים כי חברת הנדסה העוסקת בתכנון, פיתוח וייצור המבקשת להיות מלווה ושותפה בדרכם של לקוחותיה; בהנעתם ובמימושם של פרויקטים מגוונים - מוכרחה להיות כזו המציבה לעצמה סטנדרטים בלתי מתפשרים של מקצועיות, אמינות ואיכות. בשל כך, אנו בחברת גיזמו הנדסה, עושים שימוש בטכנולוגיות הקצה מן המתקדמות הקיימות כיום בעולם - ומעניקים ללקוחותינו יחס אישי, הגון וצמוד, לכל אורך הדרך.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, לקבלת ייעוץ הנדסי ומקצועי!