רוצים לפתח אפליקציה חדשה - תכירו את האפליקציות המצליחות

העולם כיום מפותח מאד מבחינה טכנולוגית וממשיך ומתפתח בקצב מסחרר. ישנו דגש רב מעבר לחדשנות ויצירתיות בהמצאות חדשות, על נושא של יעילות ונוחות בפיתוחים חדשים.

אחת הדוגמאות לכך - הנוגעת בצורה אולי הכי משמעותית כיום בחיי היום-יום של כולנו היא עולם האפליקציות במכשירי הסמארטפונס שמלווה אותנו ונמצא איתנו בכול מקום בתוך הכיס. היכולת הזו, להשתמש במכשיר אחד לצורך של כמעט כל אספקט אפשרי בחיינו הופכת אותם לנוחים פי מאות מונים.

להלן דוגמאות לאפליקציות המועילות לנו במיוחד:

  • Evernote: מדובר באפליקציית ארגון שימושית במיוחד המאפשרת יצירת צ'קליסטים ותזכורות חשובות בצורה יעילה ונוחה. ניתן בין השאר ליצור בה רשומות ורשימת מטלות בעזרת שימוש בקול. ישנו שעון ייחודי שמגיע עם האפליקציה הזו המאפשר קבלת גישה לתזכורות ורשומות שונים בצורה נוחה במיוחד.

  • Weathersignal: אפליקציה ששמה סוף לצורך לשמוע חדשות או רדיו על מנת לדעת את תנאי מזג האוויר בחוץ. אפליקציה ייחודית וחכמה זו- מאפשרת תוך שימוש בחיישני סביבה המובנים במכשירים חכמים לשלוח מידע מפורט על מצב מזג האוויר. הנתונים מתקבלים בצורה גראפית ומאורגנת המכשיר החכם.

  • PhotoShop: תוכנת העריכה הידועה והנהדרת של תמונות מבית היוצר של Adobe ניתנת כיום לשימוש גם במכשירים חכמים. ניתן להשתמש במגוון רחב של אפקטים ופילטרים בעריכת תמונות והדבר הכי טוב באפליקציה זו הוא האפשרות להעלות או לייבא תמונות באמצעות שימוש בשרת ייחודי לכך.

  • Google Goggles:אפליקציה ייחודית זו מאפשרת על ידי שימוש במצלמה של המכשיר החכם, לקבל עליו מידע רלוונטי באמצעות סריקתו בחיפוש בגוגל. מדובר למעשה בחיפוש מידע ממקור ראשוני ויזואלי, ביעילות וביעילות בעולם הרחב הווירטואלי.

  • Dropbox: אפליקציה שימושית במיוחד המאפשרת לשמור תמונות, קבצי וידאו, מסמכים בשרת בעל כניסה מאובטחת עם סיסמא ולמשוך את המידע הזה מכל מקום, כולל דרך מחשבים.

אין גבול לעד כמה יכולות אפליקציות להמשיך ולייעל את חיינו - והכול טמון בחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. עליתם על רעיון למוצר שמתבסס על אפליקציה ?

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", המספקת שירותי תכנון פיתוח וייצור מוצרים – נלווה אתכם בצורה חכמה בדרך למימוש רעיונותיכם !