מהם היתרונות של ייצור המוצר החדש במזרח

אנשים אשר מעוניינים לייצר את המוצרים שלהם בייצור המוני, מתלבטים לעיתים קרובות האם כדאי להם לייצר אותם במזרח הרחוק. מרבית המוצרים כיום מיוצרים בסין או במדינות אחרות במזרח, אך מדוע? והאם ההשקעה בייצור מרוחק אכן משתלמת? חברת גיזמו מייקר מסכמת עבורכם את היתרונות ואת החסרונות של הייצור במזרח, לשיקולכם.

יתרונות של ייצור במזרח

מחיר

עלויות הייצור במזרח הרחוק נמוכות פי כמה מן העלויות של היצור בארץ. כוח העבודה במזרח זול יותר, חומרי הגלם זולים יותר, וכך התהליך כולו חוסך ליזם סכומי כסף גבוהים מאד. זהו, ככל הנראה, השיקול העיקרי אשר מוביל יזמים ואנשי עסקים לייצר את המוצרים שלהם במזרח. הפרשי העלויות לעיתים גדולים כל כך, עד שגם עלויות נלוות כמו שילוח, מכס וכדומה, כמו גם טיסות הלוך ושוב למזרח, משאירות את הייצור במרחק רווחי יותר.

מגוון

במדינות המזרח הרחוק ניתן למצוא בקלות ובהישג יד מגוון רחב של מפעלים מכל הסוגים, כך שקל מאד לייצר כל סוג של מוצר. בין אם מדובר על מוצר טקסטיל, על מכשיר חשמלי למטבח או על צעצוע לילדים – ניתן למצוא בקלות מפעל שמתמחה בתחום, ושבו ניתן לייצר את המוצר באופן יעיל, זול ואמין. לכל תחום ישנם גם מספר מפעלים, כך שניתן להשוות את המחירים ואת התמורה המתקבלת מכל מפעל, ולבחור באפשרות המתאימה ביותר.

חסרונות של ייצור במזרח

לייצור במזרח הרחוק, כמובן, ישנם גם חסרונות. ראשית, המרחק עצמו, אשר דורש טיסות רבות למזרח, כמו גם תפעול של הייצור ב"שלט רחוק". בנוסף, התקשורת עם תושבי המקום מורכבת יותר. הבדלי השפה וגם הבדלי המנטליות יוצרים לעיתים אי הבנות – בעלי המפעלים לא תמיד מבינים באופן מדויקת את בקשות הלקוח, הסכמים אינם מובנים באופן מלא, וכן הלאה. כדי להתגבר על הבעיות הללו, מומלץ להגיע למדינת היעד עם מתורגמן אשר עוסק בתחום, ואשר יוכל לסייע לכם להבין את הנאמר ולהבהיר את עמדותיכם בצורה ברורה, על מנת שהתוצאות תהיינה מושלמות.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בה תוכלו להתחיל להכין את המוצר שלכם לייצור המוני.