אפליקציות חדשות - מה המשתמשים מחפשים?

עולם החדשנות והיצירתיות של האפליקציות בסמארטפונים רק הולך, מתרחב ומשתכלל ומביא עמו בשורות חדשות ופורצות דרך לאופן שבו אנו מנהלים את חיינו, בכול התחומים.

במאמר זה, נציג בפניכם סקירת דוגמאות לאפליקציות חדשות ייחודיות ואת התמורות השונות שהן יוצרות בחיינו.

Google Duo: אפליקציה חינמית שפותחה על ידי גוגל המאפשרת הפעלת שיחות וידאו. המאפיין המיוחד שלה הוא המהירות הגבוהה של שידור הוידאו, העולה על מהירות האפליקציות ותוכנות וידאו אחרות, כמו כן השידור הוידאו באפליקציה מתחיל מרגע החיוג, כך שמקבל השיחה יכול לראות את המתקשר בשידור וידאו ישיר ואז להחליט האם ברצונו לענות לשיחה הזאת.

 המצאה ישראלית

Circle SideBar: אפליקציה זו מאפשרת אופטימיזציה של קיצורי דרך קיימים במכשיר החכם (Gmail, חנות אפליקציות, אפליקציות שונות שהורדו למכשיר וכו'). ניתן לערוך למשל נראות של גודל וצבע ולהפוך את השימוש של קיצורי דרך במכשיר החכמים לנוח ואינטואיטיבי.

 הדפסה תלת ממדית

Prisma: אפליקציה מרשימה למדי בתחום עריכת תמונות. האפליקציה מציעה עריכת תמונות בעיקר באמצעות פילטרים שונים ייחודיים.כך למשל, האפליקציה מסוגלת לשנות לחלוטין את איכות התמונה על ידי שינוי צורתה לסגנונות שונים כמו לסגנון אומנות פופ או סגנון הקוביזם לדוגמא.

 המצאה ישראלית

Verne- The Himalayas: אפליקציה חדשה מבית היוצר של גוגל המאפשרת את גילויים של נופים עולמיים. האפליקציה מזמינה אותנו לחקור את ההר הגבוה בעולם, ההימלאיה. באפליקציה עצמה, מנווטים ייצור בשם Verne  (ורן) במסע בהר ההימלאיה תוך גילוי עובדות היסטוריות על המקום. האפליקציה מבוססת על שימוש בטכנולוגיה התלת מימד של Google Maps על מנת לקבל מיפוי של האזור מה שהופך את השימוש לחוויה מהנה ואף חינוכית. התפעול הראשוני באפליקציה מצריך הסתגלות- מאמץ מזערי אל מול הנאה גדולה !

 פיתוח מוצרים

Isotope: אפליקציה חינוכית מיוחדת המציגה את טבלת היסודות. האפליקציה מכילה מאה ושמונה עשר יסודות בסך הכול ורובם מלווים בתמונות כך שניתן לדעת כיצד הם נראים. העיצוב הייחודי באפליקציה הופך אותה מבחינה ויזואלית לאטרקטיבית וקלה לשימוש.

גיזמו מייקר משרד הנדסה מוביל בתהליכי מחקר, פיתוח תכנון וייצור מוצרים עם צוות מהנדסים עתיר ניסיון וידע בתעשייה שמחים לעמוד לשירותכם בהפיכת הרעיון שלכם למוצר חדשני ומצליח. צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ!