ערוצי שיווק אפשריים למוצר חדש

כאשר מפתחים מוצר חדש, עוברים תהליך מרתק של העלאת הרעיון, הבדיקה שלו והפיתוח המעשי שלו, עד ליצירתו של המוצר המוגמר. עכשיו, כאשר המוצר המוגמר עומד לפניכם, פועל היטב ומוכן לייצור בכמויות גדולות, הגיע הזמן להתחיל לשווק אותו לקהל הרחב, על מנת שתוכלו למכור אותו.

איך משווקים את המוצר?

כל מוצר זקוק לשיווק איכותי על מנת שאנשים יכירו אותו וגם ירצו לרכוש אותו. חברת גיזמו מייקר מייצרת בשבילכם מוצרים איכותיים, שמצליחים היטב בשוק, כל עוד הם משווקים היטב. ישנם הרבה מאד ערוצי שיווק אפשריים לכל מוצר שהוא, כך שחשוב לבדוק מהם ערוצי השיווק המתאימים, אשר יסייעו לכם למכור כמה שיותר פריטים מן המוצר החדש שלכם.

איך בוחרים את ערוצי השיווק המתאימים?

על מנת לבחור את שיטות הפרסום והשיווק המתאימות ביותר למוצר שלכם, חשוב לענות על כמה שאלות בסיסיות. מה עושה המוצר שלכם? מי אמור להשתמש בו? האם מדובר במוצר שפונה לכל אדם, או במוצר שפונה לבעלי מקצוע מסוימים? אולי מדובר במוצר ייחודי לגברים או דווקא לנשים? ואולי ילדים הם אלה שעתידים לעשות בו שימוש? האם מדובר במוצר שמעניין את תושבי כל הארץ, או שהוא מתאים לשימוש באזורים מסוימים בלבד? ואולי זהו מוצר שנועד לשיווק בינלאומי? התשובות לכל השאלות הללו מסייעות לכם לבחור את ערוצי השיווק המתאימים למוצר החדש שלכם.

ערוצי שיווק

שיווק של מוצר יכול להיעשות בעשרות דרכים. הוא יכול להיעשות באמצעות פרסום בסיסי, בעיתונות הכתובה על כל סוגיה – מעיתונים ארציים ועד מקומונים חינמיים. הוא יכול להיעשות באמצעות פרסום ברדיו, או באמצעות פרסומת משודרת בטלוויזיה. ערוץ שיווקי נפוץ כיום הוא כמובן השיווק במדיה הדיגיטלית, באמצעות באנרים, פרסומות ביו-טיוב, מודעות פרסום ברשתות החברתיות וגם פרסום ויראלי ברשתות הללו או במיילים. גם הווטסאפ מהווה ערוץ שיווקי יעיל במיוחד, ואתו אפליקציות דומות כמו האינסטגרם וכדומה. ערוץ שיווק נוסף הוא פרסום במדיות ממוקדות, כמו למשל במגזינים מקצועיים של רפואה, של אדריכלות, של בישול, של כימיה או של כל מקצוע אחר. גם מודעות רחוב או פעולות יצירתיות של קידום מכירות מהוות ערוץ שיווקי יעיל. חשבו לאיזה קהל פונה המוצר שלכם, ותדעו בדיוק היכן כדאי לכם לפרסם ולשווק אותו.

אנו מזמינים אתכם לפגישה מקצועית, בה תוכלו להתחיל למקד את תהליכי הפיתוח וערוצי השיווק האפשריים עבור המוצר שלכם.