מציאת מהנדס מכונות לפרויקט עם מנגנון מכאני

בתחילת הדרך, חשבתם על הרעיון לפתח מוצר שעוד לא נראה כמותו; עשיתם פריצת דרך קונספטואלית. בהמשך, השקעתם כמויות עצומות של אנרגיות וזמן שנדרשו בכדי לאתר ולגייס משקיעים שיתמכו בתהליך פיתוח המוצר החדש שלכם. למען האמת, זה יהיה נכון לומר כי כבר עשיתם כברת דרך. אולם, החלק הזה הוא רק שלב מקדים לחלק המהותי של הפיתוח: מי יתכנן, יפקח על תהליכי עבודה וידאג לכך שהרעיון שלכם יהפוך למוצר ?

ניקח כדוגמא לנקודת ההתייחסות הנ"ל, כי אתם מעוניינים לפתח מנגנון מכאני ייחודי עבור מכשור רפואי / מוצר צריכה / משכיר ביתי חדשני ואתם צריכים מהנדס מכונות לשם כך.

איך תוכלו למצוא איש מקצוע מתאים למשימה הזאת ?

חשוב שתהיו ממוקדים: בין אם אתם מחפשים מהנדסים עצמאיים או חברת הנדסה בתחום המכונות, הכינו עבורכם צ'ק ליסט מסודר: האם החברה או המהנדס הם בעלי ידע נקודתי הנוגע לתחום פיתוח המוצר שלכם, מה היא רמת זמינותם לעבודה ממושכת, עד כמה הם בקיאים בידע של ניהול תהליכי עבודה בתחומם ועוד, באילו פרויקטים שונים הם היו מעורבים וגם מי הם הלקוחות שלהם. כמו כן, מומלץ לנסות ולקבל המלצות שיוכלו גם הם לסייע לכם לבחור את המהנדס המתאים.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מודעים לכך כי בלא מעט מקרים, יזמים פרטיים וממציאים, חברות וארגונים עסקיים נמצאים תחת לחץ רב בפיתוחו של מוצר חדש.

לא אחת, קורה שהסיבה ל"איטיות" בתהליך הפיתוח היא שפשוט משום שלא הצלחתם למצוא מהנדס מתאים לפרויקט שלכם.

לכן, בגיזמו הנדסה, אנו דואגים לספק את השירות ההנדסי הנדרש ומלווים אתכם בכל שלב ושלב. החל ממחקר, תכנון, פיתוח ועד להכנה לייצור.

צוות מהנדסי האלקטרוניקה, מהנדסי המכונות ומעצבים התעשייתיים; המובילוהעשיר בניסיון תעסוקתי שלנו - כאן, בשבילכם.

מזמינים אתכם להתרשם מהפרויקטים והמוצרים שפיתחנו עבור לקוחותינו הפרטיים והעיסקיים שלנו באתר, וליצור עמנו קשר לתיאום פגישת הכוונה מקצועית במטרה לקחת את הפרויקט שלכם קדימה ביעילות.