מוצרים חכמים שמופעלים באמצעות אפליקציה ממכשיר נייד

האפליקציות - כולנו עושים בהן שימוש, מחוברים אליהן 7\24 והן הפכו להיות חלק מרכזי ובלתי נפרד מחיינו.

אפליקציות מספקות עבורנו ממשק נוח המאפשר לנו לקבל גישה באמצעות לחיצה אחת על מסך הסמארטפון, לעולם תוכן אין סופי. בין אם אלו אפליקציות של רשתות חברתיות, בתחום הספורט, אפליקציות שיווקיות, משחקים ועוד מגוון רחב של נושאים- כולן נמצאות, פשוטו כמשמעו, במרחק נגיעה אחת קטנה מאתנו.

עולם האפליקציות התפתח וממשיך להתפתח בקצב מסחרר והיום ישנן אפליקציות שבאמצעות ממשק טכנולוגי ייחודי ונוח לשימוש הקיים בהן, מאפשרות לנו לבצע סנכרון מול מערכות מוחשיות ולשלוט בהן, דרך המכשיר החכם.

לפניכם שלוש דוגמאות למוצרים חכמים שבהן ניתן כיום לשלוט מרחוק באמצעות הסמארטפון:

  • האפליקציה של תדיראן: חברת תדיראן הישראלית המייצרת מערכות מיזוג אוויר, השיקה פיתוח חדשני המאפשר חיבור של המזגן לרשת האינטרנט ושליטה בו מרחוק בצורה אלחוטית. באמצעות חיבור מתאם אינטרנטי המאפשר יצירת סנכרון בין הסמארטפון (גם מחשבים וטאבלטים) לבין המזגן מתאפשרת שליטה מרחוק על הפעולות הבסיסיות שלו: כיבוי והפעלה, שינוי הטמפרטורה הרצויה, כיוון עצמת המאוורר, מצבי עבודה (חימום, קירור, ייבוש, אוורור וכדומה) והגדרת תזמון (טיימר) להדלקה\כיבוי. כל אלה על גבי רשת האינטרנט, כלומר מכול מקום בעולם בו יש גישה לרשת.

  • WeMo: חברת יצרן אמריקנית המתמחה בייצור מוצרי חשמל פיתחה את המוצר שנקרא WeMo שזהו מתג חשמל הנשלט באמצעות אפליקציה אינטרנטית, גם דרך הסמארטפון. ניתן לשלוט בתאורה בבית\במשרד, לקבוע מראש מתי יידלק או ייכבה האור, ניתן גם לשלוט באמצעות המתג החשמלי בחיישני תנועה. השליטה במתג נעשית באמצעות שרת ענן כך שאפילו אין צורך בחיבור פיסי של התקן כלשהו, בנוסף.

  • Honeywell Total Connect Remote Services: אפליקציה פרי פיתוחה של חברת יצרן אמריקנית בינלאומית המספקת פתרונות טכנולוגיים בתחומי אבטחה ורשת. אפליקציה זו משלבת שירותי אבטחה מתקדמים לצד רישות הבית ו\או המשרד. באמצעות שימוש באפליקציה ניתן לעקוב ולשלוט כמעט בכול דבר אפשרי החל ממצלמות אבטחה וגלאי עשן ועד לתאורה וסוככי חלונות. ניתן להשתמש באפליקציה זו גם דרך המכשיר החכם.

אנו בחברת גיזמו הנדסה,המומחיםבתכנון, פיתוח וייצור מוצרים חדשים, מזמינים אתכם בעלי רעיונות לפיתוחים חדשניים ופורצי דרך, להגשים את חזונכם ולממש את ייצורם אצלנו.

פנו אלינו לייעוץ הנדסי ראשוני ותאמו כבר עכשיו פגישת הכוונה מקצועית עם המומחים שלנו !