מכירת רעיון לאפליקציה - איך מוכרים רעיון לאפליקציה חדשה

האפשרות הנוחה ביותר לקבלת הכנסות מאפליקציה היא להעמיד אותה למכירה בחנויות השונות. כך למשל באפ סטור של אפל, המפתח יכול לקבוע עבור משתמש הקצה ומתוך מגוון מחירים קבוע מראש את מחיר ההורדה של האפליקציה. יתכן כי המחיר יסתכם בדולר אחד בלבד או בכמה דולרים, אולם אם נכפיל זאת בכמות האדירה של המשתמשים ייתכן ונגיע לסכומים לא רעים בכלל בלשון המעטה.

אפשרויות למכירת אפליקציות

בחנויות השונות אנו עדים למגוון גרסאות חינם המשוחררות על ידי המפתחים בעלות אפשרות שימוש מוגבלת. פעולה זו נועדה למשוך כמה שיותר משתמשים אל האפליקציה שיחשפו אליה ואולי עם הזמן יבחרו לקנות את הגרסא המלאה. מתוך אותה המטרה, ישנן אפליקציות נוספות שמציעות שימוש חינמי ובכך מייצרות לעצמן ארסנל רב ונאמן של משתמשים ולעתים אף מצליחות למקם את עצמן כמובילות בתחומן. הקהל הרב שמשתמש באפליקציה על בסיס יומיומי והתעבורה האדירה יכולים למשוך חברות הגדולות ולייצר ערך לאפליקציה.

פרסום במדיה הדיגיטאלית

פוטנציאל פרסומי אדיר נעוץ גם בשימוש של מיליוני אנשים באפליקציה. כיום יותר ויותר מפרסמים רואים במדיה הדיגיטאלית החדשה פלטפורמה הרבה יותר יעילה לפרסום מאשר המדיות המסורתיות כמו הטלוויזיה והאינטרנט. אל המדיה הדיגיטאלית נחשפים מדי יום ביומו קהלים רבים מכל שכבות האוכלוסייה, בכל הגילאים, ממדינות שונות בעולם ובעלי תחומי עניין שונים. המכנה המשותף לכולם הוא אותו המסך הזעיר אליו צמודות עיניהן. אין ספק כי מדובר ברייטינג בעל פוטנציאל עצום.

תשלום מספק שירותים

בתקופה האחרונה שיטת התשלום העקיף הפכה לפופולארית במיוחד בה האפליקציה מוצעת בחינם ומספקת בנוסף שירותים אטרקטיביים ללא עלויות לקהל המשתמשים. לרוב שירות זה ניתן מטעם ספקים צד שלישי שהאפליקציה עוזרת להם להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים.