בחברת גיזמו תוכלו לעבוד עם מעצב תעשייתי עצמאי בתמיכת חברת הנדסה

השילוב בין עיצוב מוצר להנדסתו הוא הכרחי בכל פיתוח של מוצר. ההיבטיים האסתטיים המשתלבים יחד עם הפיתוח ההנדסי מבטיחים מוצר שמצד אחד ימשוך את הקהל הצרכני ויגרום לו להתאהב במוצר ולרכוש אותו ומצד שני יהיה יעיל ויבצע את הפונקציות אשר הלקוח דורש. 


בחברת גיזמו , חברה לפיתוח פטנטים , תכן מערכות מכניות, פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, תוכלו לעבוד עם מעצב תעשייתי עצמאי בתמיכת חברת הנדסה. המעצב התעשייתי אחראי על עיצוב המוצר שלכם תוך התחשבות באסתטיקה, הנדסת אנוש, שמישות, הנדסת עצם, השתלבות בשוק, התאמה לקהל היעד ועוד. המעצב התעשייתי משתמש  במתודולוגיות שונות בתוך תהליך היצירה וכן בתוכנות הדמייה תלת ממדית ובתוכנות תב"ם כדי לעבור משלב הקונספט לשלב הייצור. המעצב חוקר את השוק הצרכני שאליו אמור להיות מותאם המוצר של הלקוח, משרטט את המוצר, בוחן מוצרים מתחרים וכל זאת בתמיכתה של חברת הנדסה. 

חברת ההנדסה למעשה בוחנת את המוצר על כל היבטיים שלו, בוחנת את הקונספט, את הטכנולוגיה, את הרכיבים והחומרים המרכיבים אותו,  קובעת מנגנונים ומכלולים, בוחרת חומרים, עובדת על תכנון פלסטי, זיווד, רכיבי הנעה ועוד. המהנדסים העובדים בחברת ההנדסה בוחנים תהליכי הפיתוח והייצור, מההיבט ההנדסי-מכאני ומההיבט הטכנולוגי, מאבחנים מבעוד מועד בעיות הצפויות לעלות בפיתוחו של כל מוצר ומוצאים פתרונות מתקדמים לאותן בעיות ומכשולים. 

 בחברת גיזמו רואים כערך מוסף את השילוב ושיתוף הפעולה בין המעצביים התעשייתים למהנדסים. שילוב זה הוא המבטיח קבלתו של מוצר איכותי, בטוח ומהימן שיענה על כל דרישותיכם.